Thursday, May 26, 2011

Hai.

Assalamualaikumm :) sorry dah lama tak update blog.
banyak sangat problem. kalau nak cerita satu-satu tak habis.
so aku singkatkan, masalah internet kat rumah ni aku tak tau la nak habaq! macam haram.
penat je umi bayar tiap-tiap bulan rm90++ tapi buat hal je. aku rasa nak hempuk je modem tu!
aku online pun tak senang, update blog ape tah lagi.
ni pun aku online guna beruk Mar. hehehehe. berjasa jugak ek time-time emergency macam ni,


Kedua. masalah blogger ni sendiri. kan baru-baru ni semua kena verify email kan? Aku pulak tak berapa pandai bab-bab ni, create dulu pun main sedap je letak email. so aku dah tukar email,
boleh la verify sekarang. legaaaaaa kalau tak mesti rasa kosong je tak update blog. hurmmm.


Ketiga. Aku busy menpersiapkan diri nak balik U. aicehhh macam belajar kat mana je kan.
hello, aku kan belajar kat ARAUSTRALIA. hahahha. so perlu la menyiapkan beberapa perkara.
tak nak ada apa-apa yang tertinggal even pun barang tak banyak sangat.
2 3 hari ni dok uruskan benda alah tu la. beli barang-barang sikit, kemas luggage and so on..


Keempat. Takde sebab.