Saturday, January 15, 2011

Cuti cuti cuti!

Wahhhhhhhhhhhh hambik!
sebenarnya aku tak sabar gila nak cuti wehh nyahh
tolong faham boleh?
aku bosan kat sini.
bosan bosan bosan.
tak percaya, tanya Noor Sadatul Akma.
hahahaha 24 jam kot dia dengan aku.
haiyaaaaaaaaaaa!
nak keluar tu boleh je, tapi..............
entah lahhhh.
hmm aku just menghitung hari nak balik KL je ni.
asal boring je, tidur.
asal boring je, tidur.
dah tak tau nak buat apa.
siang memang TAK STUDY la kan.
malam pulakk, errrrrrrrrr study ke ekkk?
;p


ATTENTION PLEASE!
saya akan pulang ke KL mengikut tiket yang saya beli minggu lepas,
27 Jan 2010, Transnasional, 1pm, naik di Stesen Bas Kangar, turun di Stesen Bas Jalan Duta.
yipieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

doakan perjalanan saya!
:)



aku dah suruh umi cancel kan tuition ke, mengaji ke malam khamis tu,
semata mata nak jemput aku kt stesen bas. hahahaha kejam tak?
:)

Annual Grand Meeting.

Heluuuu.
wahhhh sangat tak sabar saya nak balik KL! okeyyy, itu iklas saja. ngeeee.
Annual Grand Meeting atau AGM business study telah di jalankan di Dewan Seri Semarak.
aicehhhh vougenya nama! hahahaha dulunya nama dewan ni Dewan Besar je.
tapi kan kt dewan ni dah jadi tempot konvokesyen nanti,
tak kan la nak stay dengan nama lama kan kan?
okeyy aku pun tak ketinggalan menyibukkan diri kt sana.
kalau tak sebab stiker atau kupon, haremmmmmmmm.
tettttttttttttt tau tak stiker atau kupon tu apa?
ktorg kena kumpul stiker untuk dapatkan asrama next sem.
apa boleh buat, ikut jelaaa.. kolej punya pasal maa..
tapi ktorg pergi lambat.


hahahaha start 8 :30 malam, aku lepas isya' baru gerak.
masuk-masuk En Fawzi dah berucap.
semua pandang kot. hahahahha tapi okeyy jee.
bukan En Fawzi marah pun. heeeeee.
then tengok la junior-junior kami.
ramai jugak laaa.


after di suruh introduce sorang-sorang, memang rata-rata budak Perlis!
haihhh tak best langsung. tak adventure kot.
hahahhahaha * sebenarnya aku jeles kan sebab rumah aku jauh? iskkkkk.
takpelaa, tak lama dah. yahooooooooo!
okeyyyy, junior-junior sekalian, study elok-elok..
jangan jadi malas macam akak abang ni. aihhh saya tak malas aihhh! winkwink.
then MC program suruh junior-junior ni cari senior setiap part untuk ambik tanda tangan.
hahahha contoh macam setiap org, mintak tanda tangan abang atau kakak daripada part2 sampai part6 (sem1- sem6).
ape lagi, lintang pukang dorang cari senior. hahahaha
ada yang berlagak part3, tapi part 2, macam macam kerenah la.
alaaa maca ktorg part1 dulu la.
lagi teruk sebab suruh nyanyi la,
itu la, ini la.. :)



after dah settle semua tu, apa lagi,
amik stiker & chowwww!
so, gud luck untuk semua junioreeeee! :)

Roomate, classmate, soulmate? oouh tidakkk. saya bukan lesbian! heheeh
Rock bebeh!
Yang, Qilah, Nonie :)
Gedik sikit boleh? ;p
Proses mencari senior & menandatangani. hahaha. dah macam artis kot!
I love you ;)

Thursday, January 13, 2011

Law oh law.

Hoyeahhh,
tak sangka budak bisnes pun ambik subjek law ke?
Bile masa pulak aku nak jadi lawyer nih?
-.-
ehhh tapi kan, best jugak subjek Law ni gua cakap lu!
heeeeee cuma tah.
kalau ikut kepala ktorg ni kan,
tak payah guna Law-law dalam bisnes.
menyusahkan je kot.
hahaha


ktorg belajar apa itu defendant, plaintif, kontrak, acceptance, macam-macam la
seronok jugak. suka aku kat lecturer tu!
cakap english berbuih. pergggHH sedap dengar pulak tu.
mesti dia student oversea kan kan?
tengok dia mengajar memang tak boleh nak ingat lain la,
kang tak dapat catch up.
tapi buku teks Law aku macam tak berapa nak minat la.
dah la macam karangan.
berjela-jela.
macam novel! sejibik
hahahaha tengok la,
kalau rajin aku baca lah,
kalau tak,
duduk la diam diam dalam rak buku ye.
*arghhhhhhhhhhh kejamsssss! ;DD


WOW! penuhnya notes aku dengan tulisan-tulisan! :)
taraaaaaaaaaa.
INI LA BUKU TEKS nya.

Di sebalik Beringin.

Heluuu, salam dear blog..
heeeeee.
saje je tiba-tiba nak post benda ni.
ramai yang actually tak faham kedudukan kolej aku nih
and ramai jugak yang confused about kolej.
kolej ni asrama laaaa.
hotel. heeeeeee.
aku tak pulak snap semua area dalam rumah ni,
just ada certain part je.

haaaa ni 'rumah' ktorg. terletak nun di hujung tu haaa. sebab tu la takut sikit
*ni pandangan luar daripada rumah. mean aku snap daripada dalam rumah.
haaaaaa ni pulak dari hadapan. ni rumah pengarah. heee cantik kan? tp malangnya no one yang duduk sini. baik bg ktorg. ada air cond lagi! alamat tak pergi kelas la kannn ;DD
haaaa ni pulak pintu masuk rumah kami. haah agak selerak kasut di situ. haha. 5 orang je pun duduk, tp kasut yang ada macam 10 orang kot! oouh ye, seliper yang dalam rumah tu saya punya. comel tak? HAHAHA :)
And _____________ this is my study desk. simple je. Ila, sy replace tempat awak. hehehe.
takde apa sangat. gambar frame umi & aku, bekas letak biskut, biskutnya tinggal sikit dah. heee.
tak lupa jugak, bunga from him :-*

Monday, January 10, 2011

Haih -,-




sighhhh. mengeluhhh, haihhhh
erkkkk.
apakah? mengapakah?
hurm takde pape -.-
boring lahh,
bila nak balik KL ni? hahaha aku melampau?
Do I care? ;p
28Jan, countdown Rabia, Countdown!
dengar cerita tiket tren dah habis,
fuhhhh dasyat dasyat! awal korang bertindak eh?
aku ada jugak plan nak beli tiket ni,
tp rasa macam awal lagi,
rupa-rupanya ada lagi awal kotttt
heheheh tak pela, bagus-bagus,
tiket tren aku tak kisah sangat,
heeeeeeeeeeeee :)
tiket bas, jangan korang usik! -.-
insyaALLAH minggu depan kot nak beli,
atau hujung minggu ni :)
KL, TUNGGU SAYA! MUAH :-*

Misteri.

Okeyy, aku tak nak panjang kan cerita.
lets begin here.
ceritanya macam ni, tak silap aku charger laptop aku hilang hari selasa lepas.
malam isnin tu aku guna,
aku duk on9 kt meja study, guna charger laptop tu sekali,
then dah habis guna tu, aku letak la kt beg laptop balik kan,
letak kt locker sebelah locker aku.
sebab locker tu tak guna, kosong!
then hari rabu, keesokan harinya,
aku nak on laptop, nak charge, bukak beg laptop, tengok-tengok charger tu takde!
listen here, TAKDE!
merata aku cari, kt meja study,
bawah meja study,
kt locker aku, locker yang aku letak beg laptop tu,
tanya Akma, Yurin, Tirah, Ina,
dorang semua tak tau!
ya ALLAH, memang ujian apa la yang aku dapat ni :(
okey then stop sampai situ je.
aku dah tak tau nak cari mana,
rumah tu bukan la besar & banyak barang mana.
aku macam dah give up la,
call umi, iqbal, kak Ain, Mar semua,
memang dah set akan beli baru.



Now. charger tu ada dalam beg laptop aku balik!!!
it is weired? really-really! :'(
ya Allah, aku menangis semalam.
bukan menangis apa, menangis terkejut!
aku actually nak letak purse aku dalam tu,
then saja la dok usha kot-kot ada.
tp KOT-KOT tu la jadi kenyataan!!!
:'(
terus aku pergi kt Akma.
aku tunjuk kt dia!
dia je saksi semua ni sebab hari tu aku mintak dia tolong cek kan beg laptop tu,.
ada ke tak,
yela, takut la kot-kot aku je rabun ! :'(
aku cek banyak kali masalahnya.
tak kan rabun lagi :'(



weh blog, kalau kau, kau pelik tak benda ni jadi kt kau?
mustahil org luar yang ambil, sebab ktorg 24hours dalam bilik!
tak ke mana.,
lagi pun locekr tu berkunci!
rumah ktorg pun kunci if ktorg keluar.
aku dengan Akma buntu tak tau apa jawapan sebenarnya :'(
memang lah tak nak fikir,
tapi tetap fikir jugak.
habis aku kena marah dengan Iqbal.
geram betul! benda ni tak kena kt dia. memang la :(
tapi actually aku pun tak boleh takut sangat.
tapi tah la.
-.-
takut sangat-sangat.
aku nak sentuh laptop & charger tu pun, tahhh semacam je :(
ktorg ubahsuai kedudukan katil.
before ni kan katil double decker ada 2.
aku memang duduk kt bahagian katil bawah,
Akma pun,
so ktorg gabung jadi dekat-dekat
:'(


aku harap semua ni hanya mimpi.
tolonglahhhh :(

Sick :(

salam dear blog.
sorry sangat-sangat dah lama tak update blog.
takde kesempatan la. as you know, sy mana ada broadband ;p
aku ada banyak gila nak cerita dengan kau wahai blog. sangat-sangat :(
tak tau nak start daripada mana.
okeyyyy, start daripada hari khamis lepas ye.



khamis lepas aku tak banyak kelas pun,
as usual lepak katil je.
malam tu aku di serang sakit dada yang teramat!
aku tak tau kenapa.
tak pernah pernah macam ni.
sangat-sangat siksa!
aku tak tipu.
memang sangat-sangat sakit :'(
lately cuaca kt Arau ni mmg tak menentu.
hujan, angin kuat,
memang kena la aku!
muka bengkak, menang erghhhhh tak tau nak cakap macam mana.,
aku hanya gunakan minyak cap kapak je.
sapu dada, selawat, then lama-lama surut :(
alhmdulilah,
tapi esoknya tak dapt pergi class.
memang tak larat gila.
karang kalau aku pengsan siapa nak jawab?
haih pelik betul, asal balik U, macam-macam penyakit :'(
so memang now kena PANTANG AIS la kan! :'(