Friday, May 21, 2010

Introduce



mari kita berkenalan dengan tuan punya blog ini :)

Nama sy yang comel Rabi'ahtul Adawiah Binti Mohd Hatta
(eyh, comel ke aku? ah lantak la, aku rasa, aku comel. haha )


Umur sy, sedang menuju ke 19 tahun,
(muda lagi kot! lmbt lagi nak kawin, hakhak )

Tarikh lahir sy, 7september 1991,
(sgt comel yahh tarikh ini)

Tempat lahir, Hospital Besar Seremban sudaaa,
(actually tak tahu pun bila masanya aku pernah duk sana, huahaua)

Stil studying in Universiti Teknologi Mara Perlis,
(aku sgt happy masa cek Upu dpt kt sini! TERSANGAT happy! damn kot~)

Mengambil course Diploma in Business Study,
(course ke2 yg aku apply after course account. sobsob. tak dapat account mybe sbb aku kurang bijak? yahh, itu lah jawapannya. huahaua. But inside, I'm still grateful , sbb dpt masuk U kan)



Thats all for now :)