Sunday, May 30, 2010

Makan makan !

ouhhh yeh,
aku baru lepas melantak laksa!
gila tahu?
sebab semalam baru aku melantak laksa gila gila.
semalam umi masak laksa,
beria aku makan!
memang perut aku buncit.
hahahaha
(sgt rindukan sesorg pggl sy sebegitu)
hmm
td pergi pasar malam,
atas hajat Mar bengong nak makan nasi tomato and air kelapa.
yela kau, mentang mentang dah kerja sekarang,
suka hati je kirim itu ini ye
;p



so aku pun beli laksa and air kelapa,
tak tahu nak makan apa,
(pdhal umi masak tu)
aku memang suka membazir kan?
hehehe~
tak de laa bukan membazir,
tapi tak berapa nak ada selera la.
hurmmm,
aku melantak laksa dgn jayanya!
malam ni nak temankan umi amik Mar balik kerja,
pkul 10 tggu kt tesco



aku sebenarnya nak mem'busykan diri
utk melupakan kesedihan di hati,
tapi apa apapun kita tak dapat nak elakkan,
hmm okey la,
itu sahaja.
malam ni tak tahu nak buat apa,
mybe tidur awal macam malam sebelumnya.
okey,
daaaaaaaaaaaaa~
pen off .