Monday, May 31, 2010

Rainy Day.

Dat was the rainy day kt luar.
oouh yehhhhh~
aku suka hujan!
sejukkkk,
weheeeee~
tak tahu knpa,
tiba tiba je hujan, petir kilat kilat lagi,
takut~
nasib baik abg ada,
kalau tak, takut juga aku.
hehehehe
haih~
nak bwt mcm mana,
aku ni penakut.
;p



aku tak henti henti dgr lagu for the rest of my life,
rasa insaf jap~
heheeheh
:)
aku suka hujan,
sebab bila hujan cuaca sejuk,
bila sejuk, hati tenang,
bila hati tenang kita boleh fikir yg baik baik shj.



aku banyak menghabiskan masa bersendirian,
wahhh gitu~
sorry ye blog kalau kau menayampah dgn aku,
wehehehe
kau la kawan aku yg tak berperasaan!
hahhaha.
tapi okey pe,
baik kan kau?
kalau kita berkawan dgn manusia,
itu tak kena,
ini tak kena.
jadi blog,
sudikah kau menjadi sahabat sejatiku?
hehe
ala kejap je sayang.
lepas ni aku dah jarang dgn kau,
hmmm
okey la,
nanti aku kacau kau lagi yeh?
love you,
:)