Wednesday, June 30, 2010

2 hari lagi.

aku nak menangis boleh tak?
aku terlalu sedihh..
sedih nak tinggalkan rumah.
family.
Iqbal.
blog ni.
*tak ketinggalan okey.

hmm 2 hari lg utk aku berada di rumah.
yahhhh, mybe ada sesetengah yg aggp aku ni cengeng.
aku peduli apa?
apa masalah kau?
suka hati aku la kalau aku nak sedih ke,
cengeng ke.
ada susahkan kau?

2 bulan aku kt rumah.
macam macam yg aku buat.
MACAM MACAM ke?
heeeeeeeee..
maksud aku,
aku mmg selesa la kt rumah.
boleh buat apa yg aku suka,
tak pyh study,
haihhhh..
aku bukan tak nak study.
tp, okeyy boleh la di katakan yg aku ni homesick.
aku jenis tak boleh berada di luar ( bukan di rumah aku) dlm sesuatu jangka masa yg pnjg.

aku tgk jadual,
kalau betul la jadual tu,
10 minggu aku akan stay shj kt sana.
what??
10 minggu?
dats mean 2 month 2 week.
gila ke apa?
nak aku terperap kt situ ke?
ouhhhhhhhhh no..
aku nak balik!
:(

aku boleh terima kalau sebulan.
tapi 2 bulan lebih..
hmmm
:(
mcm mana la mereka mereka yg study kt oversea tu boleh tahan ye?
ya.
memang belajar itu 1 jihad.
memang teknologi skrg dah maju.
tapi tak sama kan dgn kita face to face dgn person kan?
tak sama kan?
kdg kdg aku juga pujuk diri aku..
tetapi kdg kdg juga aku tewas.
ya Allah..
kuatkan la hatiku..