Tuesday, June 22, 2010

Kejadian.

salam :)
mari kita start bebel aktiviti kami di Melaka 3 hari, 2 malam hari tu.
hahahahha
:)

kami smpai melaka lebih kurg pukul 5pm..
if tak silap la kan..
perjalanan yg aku rasakan sgt sgt jauh.
hahahahaha,
mybe sebab gemok belon sy bawak kereta terlalu perlahan?
hahahhahahaha.
sampai tertidur and bangun 2x tapi tak sampai sampai lagi.
hehehhh..

ada 1 kejadian berlaku semasa perjalanan ke sana.
apakah itu?
jeng jeng jeng!
gila!
tiket tol hilang!!
memang haktuihhh,
siyesly sampai sekarang tak tahu hilang ke mana.
tak logik kan?

ceritanya begini..
kami pergi berlima.
aku, Mar, Kak Ain, Kak Dayah & Kak Sheila.
Kak Dayah duduk kt seat sebelah driver.
mean sebelah Kak Ain la kan..
so, apa apa Kak Dayah yg tahu.
tiket tu Kak Dayah selitkan kat bahagian tgh yg ada radio,
tmpt letak duit & bla bla bla kan..
aku duduk kt bhagian tgh seat blkg.
memang tak jadi apa la sebab aku sndiri nampak dgn mata kepala aku sndri Kak Dayah letak tiket tu kt tgh.
then then aku tak tahu apa yg jadi after tu coz aku tertidur dalam kereta.
then Kak Ain nak tukar turn drive ngn Kak Dayah sbb Kak Ain ngntuk.
masa tu berhenti kt kswn rehat kejap.
& masa tu juga Kak Ain nak cek tiket tu.
tup tup takde!
semua gelabah kot.
ktorg yg kt belakang pun cari cari gk.
pelik.
takde!
mana ada dorg bukak tingkap kereta.


tak pasal pasal Kak Ain kena bayar tiker rm 60** sen tah.
memang gila la.
tiket yg sepatutnye dari rawang - melaka hanya lah rm20**
Kak Ain pulak jujur gila cakap dari rawang.
dorg cas dari Rawang - jb kot..
melampau!!
kalau Kak Ain ckp dari jb-Melaka boleh la tahan sikit harganya.
haihhh gemok nihh..
pdhal Kak Dayah dah ingtkan.
nak buat cmne,
all things happen.


persoalannya,
ke manakah tiket itu hilang???