Saturday, June 5, 2010

Kenduri.

knape aku tersangat poyo sebegini?
snap gmbr ustazah As snyap2 ;p
ex student aku :)
hehe, comel si kecik ini.
hah umi!! makanan tak abis bawak balik ye.. haha
:)
umi saya comel kan?


ini gmbr2 masa kenduri kat rumah anak murid umi tadi
:)
kenduri doa selamat baru pindah rumah.
tak jauh, dekat rawang juga.
kt Emerald West.
hehehehe
tapi umi sesat2 juga
;p

ekceli hari ni ada 3 jemputan.
pagi td kt rumah Pak Imam,
tapi aku malas nak pergi.
pstu umi offer yg ni,
aku macam, ermmmm,
boleh juga
:)
sebab kt rumah pun terlalu bosan kot~
so, rajin rajin kan juga diri utk pergi.

tengok la pic aku,
sgt sememeh okey!
malas la nak beria melaram.
hehehehe
kang ada yg terpikat pulak.
ada ke?
hahahhaha~

ktorg pergi ngn ustazah Eja, ustazah As and anak dy,
ziyad.
ouh, ex student aku itu.
hahahaha,
masih comel dan kecik macam dulu.
mula mula malu nak tegur aku.
aku senyum buat derrk je.
jaga kau!
aku kan pandai memikat.
hahahah,

masa makan, aku duduk depan dia,
aku kenyit kenyit mata kt dia,
dia tak layan,
aku senyumkt dia,
dia tak layan juga.
hahahaha,
lepas tu kan,
tiba tiba dia duduk kt sebelah aku.
hye, nak mengorai I ke?
:)
haha
then aku tny dia pasal kwn kwn dia,
Fatih si nakal tu ada lagi tak?
Irham nakal lagi tak?
sape yg dah tak sekolah situ?
ziyad nakal tak?
ouhh,
pandai pulak dia geleng.
hahahhaha,
pdhal dulu mamat ni la nakal gile~

ohh, sangat rindu dgn mereka.
errrrrrr,
back to the story,
makan nasi minyak and sambal ayam td.
errrrrrrrrrrrrk.
kenyang hingga sekarang
:)