Tuesday, July 6, 2010

1st class.

salam dear blog,
huaaaaaaaaaaaaaa rindu gila pada kamo.
heeeeeeeeeee,
dah biasa melawat kau hari hari kan,
rindunyaaa laa.
kau rndu aku tak?
heeeeeeeee
;p

okey,
yesterday was the first day we are start our clasess,
nak update smlm tak smpt sbb jadual pack gila!!!!
huarggggggggg,
tak suka thid sem
:(


awal awal lagi dah ada kelas jam 8 pagi.
hadoyaiiii,
jenuh nak bangun awal aihhh,
aku rasa pkul 5;30 am lagi aku dah terjaga tau.
tak tahu knapa.
then then aku tak bangun lagi pun,
awal lg kan,
tapi aku rasa yureen dah bangun dulu,
roomate aku
:)
dia pun ada kelas pagi jugak,
so mybe dia takut berebut toilet kot,
awal gilaaa dia mndi.
heeeeeeeee,



pkul 6 turn aku pulak,
aku pun nak mandi awal,
at least takde la rush,
aku kan mandi lama.
heeeeeeeeeeee..
lepas mandi & bla bla bla,
aku tidur balik.
mengantuk laaaa
;p
semua duk pakat tidur balik.
heeeeeeeeeee..


clas pertama kelas BEL ( aku tak ingt kod dia) heeeee,
nama lec kami Madam Surinah
hmm she's quite good,
nmpk mcm dah berumur sikit..
nvm, saya tak kisah!
:)


next clas, clas arab!
wahhhhh,
it is riteeeee?
betul ke aku nak ambik arab ni??
aduyaiii tak yakin la pulakk..
hehehe,
nak tak nak,
sudah register..
so kena jugak masuk kelas arab..
masuk masuk,
sudah start!
takpe..
cool cool..
kelas pertama kan..
hhehhehehe.
ermmm tak bape ramai.
dlm angaaran 20 org kot.
ramai yg amik mandarin..
aku amik arab pun sbb ada basic
;p
syukur..
okey laaaa.
ust kata belajar yg mudah mudah dulu.
heeeeeeeeeee.



clas ptg pulak,
clas bisnes communication.
lecturer lelaki,
En Fawzi namanya.
dia okeyyy!
kelakar.
heheeheh,
taget for sure A+ okeyy!
WAJIB!
hmm subject ni mcm & tak mcm susah je..
aduhhhh, sbb kena buat report bagai..
tapi tak tahu la kalau dah blajar nanti kan?
just wait okey
:)


ptg pulak subjek statisctic.. after clas business communication.
perhhh dah la panas.
lec tak dtg pulakkkk.
kepala dah naik pening nihh.
aku kalau musim panas,
mmg tak jadi apa laa.
sebab tu sem lepas pengsan
:(
tak mauuuuuuuuuu jadi lagi.


last class,
class macroeconimics.,
wahhhhhhhhhh sudah ting tonggg!
hahaahha hambekkk.
dpt lec cina.
hmm she's not bad,
nmpk cm baik..
ngeeeeeeee.
hope dpt la aku study dgn baik.
smngt nih!


memulakan hari pertama yg tak berapa best sbb byk kelas :(