Sunday, August 15, 2010

Ramadan ke5.

salam my sayang blog
:)
heeeeeeeeeeee.
alhamdulillah,
dpt jugak aku post & update blog aku nih.
tersangat la rindu sebab masa cuti sem dulu aku selalu jenguk kau kan?
now dah jarang la sayang,
aku busy,
plus aku mana ada broadband.
ni pun pinjam Akma punya.
rindu rindu rindu.

by the way,
now 15sept,
tepat jam 2;47 am.
ramadan yg ke 5.
alhamdulilah,
berjaya juga semua semua umat islam menyelesaikan 4 ramadan tahun ini dgn jayanya.
insyaAllah
:)
aku pun dpt juga berpuasa.
errrrrrrrrrrr belum cuti lg eh.
heeeeeeeee
& dapat menunaikan solat terawih berjemaah kt PI.
rasa seronok sgt dpt berjemaah kt sana.
even aku boleh buat sendiri kt bilik,
tp tah, takde semangat la if buat sorang sorang.
lgpun ustaz cakap,
dalm banyak banyak bulan,
bulan ni yg paling di gemari sahabat sebab ada nya solat sunat terawih
:)
jadi selagi aku mampu,
aku laksanakanlah.
ecehhhhhhhh,
baiknya ayat kau Rabia!
hahhahahaha

kenapa aku tak tidur lagi?
ekceli dah tidur dah tadi,
sgt sgt la ngantuk,
masa mesej mesej dgn Iqbal td pun dah tertidur.
then aku keseorangan lagi malam ni.
sokayy,
aku dah biasa.
hmmmmm.

esok ada program.
hoyeahhhhhh,
tah hape hape la beringin ni.
suka ganggu weekend student tau!
haishhhh.