Tuesday, September 14, 2010

Lebaran.

salam dear blog.
firstly nak say sorry to you my dearest blog.
sebab tak sempat sgt sgt nak update blog on time.
syawal kini menjelma, dan kita telah pun meninggalkan bulan ramadan yg penuh barakah :(
siyesly aku rasa kesedihan meninggalkan bulan ramadan,
sebab bulan ramadan bulan yg penuh bermakna bagi aku.
walapupun aku tak dapat berpuasa penuh,
walaupun aku tak dapat bersahur penuh,
walaupun aku tak dapat berterawih penuh,
tapi aku senang dgn bulan itu :)
rasa tenang sgt..

syawal jugak bulan yg di nanti nantikan seluruh umat islam.
termasuk aku juga.
kita dapat berkumpul satu keluarga,
bermaaf maafan,
ziarah menziarahi,
kunjung mengunjungi & banyak lagi kelebihan kelebihan bulan ramadan & syawal.
semoga kita semua dapat menghayati bulan bulan baik ini & semoga kita
bertemu lagi bulan bulan ini pada tahun hadapan
:)
aminnnnnnnn
selamat hari raya!
nak duit raya!
heeeeeeeeeeeee