Tuesday, November 16, 2010

The day of the day :)

wehoooooo.
semalam saya keluar.
keluar dgn kawan kawan.
bestie saya.
ngeee.
evogurl saya juga.
comel tak kami?
ahakkkkkkkkkkks.
ekceli plan ni tak teratur langsung.
tengok pic ni dulu ye :)

I love this pic :)
berposing je lebih. nak beli BONIA? tak mampul lagi la sayang :)


hoyehhh, smpt lagi kau Mar ehh! tak ajakk! hahaa

stil wif the old style, PEACE., ngeeeeee ;p

:)

;P

hahahha tah hape2. buweeeeeek ;p


aku nampak pucat kan? hurm

jalan masjid india :)

saidatul Atiqah :)

hahahhahaha ;p

di food court Sogo :)

kenapa aku sebegitu? hahaaha


bestie, Noramilia Izzati Muhammad :)

sementara tunggu mereka mereka di toilet :)





ATURCARA PROGRAM :
10 : 00 pm = aku & mar keluar rumah, menunggu bas utk ke stesen bas Rawang.

10 : 30 pm (anggaran shj) = jalan jalan kt Rwang dulu sebab dengar cerita, AMY baru bangun tidur! grrrrrrrrrrrrrrr.

11 :30 am = terus menunggu & menunggu.. Mar dah mula membebel. opsss, snap pic tak di lupakan! :)

12 : 00 pm = makcik makcik sampai, kami buat kecoh dalam bas. hahahah happy aku :)

1 : 05 pm = Selamat sampai di KL, terus ke MJ sebab ktorg sangat lapar. lunch time! :)

2 : 00 pm = selesai makan, mereka solat. mereka? tetttttttttttt. :p

2 : 15 pm = jalan jalan di sekitar MJ,

3 :00 pm = mula bergerak ke jalan tar, jalan masjid India. sumpah marveleeeees!

5 : 00 pm = hujan lebat., menghalang ktorg nak balik. so, apa lagi? jalan jalan kt SOGO pulak :)

6 : 30 = bergerak pulang.