Friday, November 19, 2010

Formspring!

heeeeeeeeeeeeeeee.. Terbaru dari ladang! hahahhaha. Terbaru ke? Ish. Dah lama la, aku je yang ketinggalan, hehehe. Ouuh ya, aku baru buat formspring beberapa hari yang lepas. Errrrr, tak ingat lah bila, heeeee.. aku surh Mar yang buat. Aku macam reti la pulak kan :) HAHAHAH, aku ni apa jela yang reti. buweeeeek. okeyy, syiokkk jugak kan fs ni, main tanya tanya. hehehe.


Paling best jawap soalan yang bodoh bodoh, hehe. Ada juga anonymous yang tanya. Dia tanya pasal kau lah blog, dia nak baca kau. Heyyy , mana boleh! heeeeeeee. Rahsia la kan. Bukan semua orang boleh baca. Okeyy, sila bangga ya pada mereka mereka yang boleh baca blog aku :) hehehe. Bukan tak nak open pada semua readers, tapi...... Erm, banyak rahsia la sayang. soryy ;D


okeyy, marilah kita bersama sama enjoy main formspring okey! ngeeee