Friday, November 26, 2010

Iqbalrabia.


eh ehh,, helo, asalamualaikum kpd blog ku yang tercinta. HEHEHEHE. kau nau tak blog, kau sgt la special sbb kau lain dgn blog blog yang lain. Tak semua orang boleh baca kau. hehehehe. okeyyy, nak story pasal semalam ekceli. Tapi aku dah penat semalam, so takde la nak update apa apa. Nak tau tak? konfem kau TERKEZUT dan TERKUZAT. muahhahahhaha.


older post yang before before ni aku dok sedih sedih, memang tak jadi hape la sebab at last aku berbaik juga dengan mamat janggut tu. HEHEHEHE. kenapa la kita ni susah nak berpisah ek? :'(


dia mesej aku pukul 5 pagi. call call aku. memang before ni masa kami berbaik, dia memang dah ajak aku tengok wayang khamis 25nov. Masa tu tengah okey, so aku ia kan jela sebab dah 3 minggu aku kt rumah memang tak pernah langsung jumpa dia kan sebab asyik dok hangin je :(
so, aku terjaga masa tu. Dia cakap dia rindu, nak jumpa. Mula mula bertekak jugak sebab dia cakap dia nak jumpa aku, tapi tak tahu bila. Aku bengang lah. Aku dah tak nak dengar alasan dia takde duit tuh. Gaduh duk gaduh, last last dia bagi kata dua kt aku, nak keluar ke tak nak. Aku jawab tak nak. Memang gaduh la. Then dia explain semua, rupa rupanya memang dia nak ajak aku keluar. Dia takut nak tanya sebab takut aku tak nak. Iyela, ktorg kan baru berbaik. haih, awak ni, sekeh laju laju kang! :) sementara tunggu pakcik tuh, apa lagi, snap gambar! ;Dd




macam biasa la, kalau dia nak ajak aku keluar mesti kena dtg county homes dulu & tunggu kat masjid. hehhehehe. Dia pun dah mesej umi minta izin & bla bla bla, dalam pukul 9 ktorg dah gerak. Awal kan? hehehhee. Dalam tren agak senyap. Iyelah, org dah buat salah, hahahhaa. bweeeeeeek ;p then sembang sembang terus pergi KL sentral. Lepak sana dulu, Iqbal cakap nak sarapan, tiba tiba tak lapar pulak, tumbuk kang! Borak borak kt sana, makan sweet corn! heeeeeeee.h


Dalam pukul 11 lebih, gerak dari KL sentral. Dia cakap dia yang nak decide nak pergi mana kali ni. HAHAHAHA lawak betul. sebab dia dah boring kalau keluar dgn aku asyik asyik nak pergi TS je. hehhehehe. So, okey fine, org ikut awak kali ni :) KLCC pun okey la, sebab plan lepas lunch nak lepak kt taman taman tu, tapi hujan pulak. sayangnya :((((( sesampainya KLCC, terus pergi kaunter tiket. Tengok cerita apa? for sure lah Ngangkung, hehehehe. Yang mengejutkannya, aku terjumpa Failin! huaaaaaaaaaaa, cepat cepat aku tutup muka. HAHAHAHA. tak nak lah aku jumpa budak Arau kt sini. hihihihi. so decide ambil tiket pukul 12;20pm sebab lepas lunch nak jalan jalan kt taman KLCC tu. hehehehe. masa tu awal lagi, baru 11 something ( tak ingat) . Dengan itu, wujudlah gambar gambar di bawah. hehehe.





Then lepas tengok wayang, solat tidak di lupakan okey, solat & bergerak ke KL sentral untuk lunch. Iqbal tak nak lunch kt KLCC, dont know why.. aku ikutkan saja. Sampai KL sentral makan makan & borak borak <3 <3 <3 bergerak pulang pada jam 5 :30ptg.. :) umi dah pesan kan, jangan balik lewat. ngeee. Apa apa pun tenkiu awak, sayang awakkkkkkkkkkkkkk! ;DD