Sunday, December 26, 2010

Beringin 39.








hey hey. wow! Beringin 39?
apakah itu?
itu adalah nama kolej kediaman di universiti kami.
ngeeeeeeeeeee.
bagaimana kewujudan asal nama ini?
ouhh sy tidak tahu itu.
kolej ini kolej lama.
adalah dalam 20 tahun.
lama kan?


haaaaa Kolej Beringin ni juga salah satu kolej yang lain daripada lain.
nak tau kenapa?
sebab Kolej ni dia bukan macam asrama2 lain yang terdiri daripda beberapa tingkat.
tapi dia macam rumah,
rumah 1 tingkat.
setiap 1 rumah ada 2 bilik dan setiap 1 bilik ada 2 katil double decker.
plus semua ada 4 katil la.
heeee.
aku penghuni katil bawah.
awal2 lagi dah cop sebab aku takut sikit dengan katil tingkat atas.
tak nak. takut jugak :'(


dulu memang aku tak suka gila kot bila dapat tau aku dapat kolej ni,
sebab masa part1 & 2 dah biasa asrama yg macam biasa tu.
tp lama lama aku jatuh cinta jugak dgn kolej ni :)
sebab selesa. macam rumah.
cuma ada 1 bilik mandi & 1 toilet membuang.
heeeeee
kan best kalau tmbah lagi 1 bilik mandi kan?
tapi okey je kalau semua ahli bertolak ansur :)
alhamdulilah.
sem 4 nanti aku masih di tempatkan di kolej yg sama,
masih lagi Beringn 39.
suka suka suka! dah biasa kan.
heeeeeeeee.


tapi ktorg dah kurang 3 ahli
iautu Hajar, Ieyla & Farhah sebab dorang buat fast track.
Hajar smbung FT kt uitm shah alam,
Ieyla kt uitm johor dan farhah kt uitm kelantan.
wahhhh the bomb lah korang ehh!
saluteee.
yela, no wonder la korang apply FT,
korang kan pandai2 semuanya.
heeeeeee.
wish atul buat korang "gud luck. jaga diri kt tmpt org. heee"
oouh ya, lupa pulak.
gambar kt atas kan ada 7 org je kan?
sorang lagi ahli bernama Azureen Firdaus.
ngeeeeeeee.
masa dinner ni dia tak datang.
tu yg gambar dia takde. *sape suruh dating! dush dush. HAHAHA
jadi, 8 orang - 3 orang = 5 orang yg stay di rumah yg sama.
mungkin akan ada ahli baru kot?
tak kan la di biar kosong kan..
apa apa pun,
selamat datang ke Beringin 39.
iskkkkkkkkkkkk :'(