Wednesday, December 29, 2010

Byebye. Selamat tinggal.

Byebye facebook.
Byebye dear blog.
Byebye semua.
saya lepas ni dah jarang log in awak semua.
blog ini pula akan di privatekan balik.
saya akan pulang ke universiti tersayang *kena buat2 sayang sebab saya menuntut ilmu di sana
saya takde broadband nak log in awak semua.
saya tak suka nak update blog kt cc sebab takde privacy.
saya jarang lepak cc sebab selalunya lepas habis kelas saya terus balik bilik.
guling guling di katil saya yang comel.
capai henfon untuk mesej dgn mereka mereka.
lepas ni saya akan selalu log in buku, tak log in awak lagi. *tak janji selalu log in buku.
saya dah nak masuk sem 4.
jangan menangis bila di suruh balik U.
jangan nak homesick sangat.
jangan belajar main main.
kata nak naikkan pointer kan.
hmm kalau saya boring,
mesti aku teringatkan awak, blog .
sebab suka nak membebel dengan awak.
takde siapa nak marah saya nak bebel apa.
kalau saya bebel kt manusia,
mesti dorang cakap "boleh tak berhenti bebel jap? " ;(
haishhh. takpela.
semoga bertemu lagi -.-