Friday, December 31, 2010

Gudbye 2010. Welcome 2011.

Assalamualaikum my dearest blog & dear reader.
as we know, hari ni merupakan hari last untuk tahun ni, 2010 right?
fuhhhhhhhh. begitu pantasnya masa berlalu :(
rasa macam baru je awal tahun kan.
apa-apa pun kena terima hakikat,
kita semua bakal meninggalkan tahun 2010
dan mengucapakan selamat datang pada 2011.


buang yang keruh,
ambil yang jernih.
itu yang aku pegang.
tipu la kalau sepanjang tahun kita gembira, bahagia kan.
dah nama pun hidup,
mesti ada ujian,
sama ada kita boleh tempuh atau pun tidak.
macam aku jugak.
too much things happened in dis year.
yang pahit, manis, tawar, payau, semua ada.
haihhhhh nak mengeluh pun tak guna kawan-kawan,
semua orang di beri ujian.


apa yang perlu kita buat,
berubah apa yang kita tahu kita lemah,
betul tak?
tapi nak berubah tu bukan senang weh.
HAHAHA.
cakap memang senang.
tapi nak buat tuh ______________.
so wish u ol the best for the becoming year.
insyaALLAH, aku pun ada azam aku sendiri as a student, as a human macam korang.
tak salah tanam azam tinggi-tinggi kan?
kalau boleh kita capai,
satu bonus bagi kita.
kalau tak dapt pula, jangan putus asa.
boleh try lagi kan kan? ;DD


dah terlanjur post pasal tahun lama & baru ni,
dengan seiklas hatinya aku nak mintak maaf pada semua.
yes. semua sekali.
kalau-kalau aku ada termengumpat korang ke,
tak puas hati ke,
cemburu ke, or apa-apa la.
I'm really sorry.
really2. *berapa banyak really pun tak tahu la derrr. heeee
korang, aku iklas ni tau :)
kalau aku ada buat salah, tegur-tegur la.
okey?



wish you all the best, semoga tabah menghadapai ujian yang bakal anda tempuh pada tahun 2011
:)