Wednesday, December 22, 2010

Penang. 2nd Day.

yehaaaaaaaaa,
malas gila mau update,
tapi kalau bertangguh2 cmni,
alamat tak boleh nak create post yang lain lah.
oleh itu, aku merajin rajinkan diri untuk mengupdate,
;)


kan aku bagtahu hari tu,
aku holiday di penang 2 hari,
tak lah lama pun,
tp penatnya ya ampunnnn..
hehehe.
tidur sehari pun tak cukup kot *padahal bukan aku yg drive. HEHEHEHE
hari kedua, biasanya kalau kt rumah bangun sikit punya lambat,
tp kt penang ni, bangun awal!
tengok pemandangan pantai pada waktu pagi,
sejukkkkkk mata memandang..
mandi mandi,
siap siap,
terus turun pantai then breakfast
:)



jam 12 tengah hari check out daripada hotel,
tapi jam 5 petang baru keluar ke ikut feri nak g area area butterworth nak balik KL.
hahahahahahha.
punya la lama antara jam 12-5 petang.
tau tak kenapa?
pusing 1 penang cari jeruk!
hhehehehehhe
tu la, aku pun pelik jugak,
dorang ckp kt penang ni banyak jual jeruk,
tp takde pun,
rupanya bukan dkt area2 Tanjung Bunga tu. *kat mana pun aku tak tau, heeeee
perghhhh memang borong habis la.
ada la dalam rm 100 ++ habis kt jeruk je.
HAHAHAHAHA.
ramai sgt yang menempah.
kawan umi, kawan ofis abi..



lepas dah kelililing 1 penang cari jeruk,
abi pulak teringin makan Nasi Kandar.
HAHAHAHAHHAA
macam2 fe'el kot keluarga Encik Hatta ni.
lastly dapat jugak.
makan habiss la kami! :)


pukul 5 petang dah gerak pulang,
mula mula nak ikut bridge je.
tapi teringin naik feri kan,
aku pun suka!
tp lambat la naik feri,
buang masa 30 minit jugak lah nak masuk dalam..
haiyaaaaaaaaaaaaaa!
tp best. sebab dpt tgk pemandangan laut dgn lebih dekat
:)


thank you penang! love youuu...

ayuh berposing! ;DD
Umi & aku. sayang umi sgt sgt sgt :(
aku, umi anis..
ada gaya model tak? BHAHAHAHAHHA. *sila muntah sekarang.
twin.

buat ape abang??
ayuh beristirehat! *mana org yg nak urut kaki aku ni. HEKHEKK


Family. Thanks a lot abi !

di feri :)