Thursday, December 30, 2010

Reunion Evogurl.

Assalamualaikum..
heyo meylo :)
wokeyhh today aku keluar lagi.
OMG, boleh kira jari kot minggu ni berapa kali je aku duduk rumah.
semalam je!
isnin keluar dengan Mar ngokngek,
selasa keluar dengan Iqbal sayang,
rabu duduk rumah,
khamis keluar dengan kawan-kawan tersayang.
haiyoooo sangat ramai peminat okey! ngeee.
tapi hari ni tak jalan jauh pun,
dekat pekan Rawang je.
heyyy pekan Rawang pun dah maju okey! :)


malam tadi la decide semua nak jumpa pukul berapa,
di mana,
siapa yang datang & bla bla bla.
setelah dipersetujui, ktorg jumpa pukul 12 tengah hari.
perhhhh cantik la tu. sebab aku kan selalu bangun 'awal' ;DD
ekceli dah plan lama dah.
tapi masing masing macam busy.
tu yang tanguh tangguh sampai ktorg dah nak balik U dah pun :(


okey, as promised,
pukul 11 lebih Amy dah text aku,
"korang2 semua dah bangun ke? aku on the way nak g mydin ni "
lebih kurang cmtu la mesej dia.
aku delete dah mesej dia.
hehehehe :)
aku punya la gelabah masa tu sebab aku kt katil lagi!
OMG. kenapa aku TERlajak tidur ni?
TERlajak ke? tettttttttttttt.
entah. padahal malam tadi tidur awal.
tapi bangun lambat.
itu adalah tanda-tanda dah nak tinggalkan katil tu :(
yela, berapa malam je kan aku dapat bermalam kt rumah.
lepas ni bermalam kt hostel pulak :(
tu yang tidur nyenyak semacam.
erkkk iye ke? ;DD


aku pun terus capai tuala,
mandi-mandi and text dorang.
bgtau mybe aku lambat sikit.
syukur lah dorang pun ada yang baru nak siap,
on the way, heeeee,
selamat aku.
aku takut kena marah je sebab semalam aku dah sound Amy.
aku cakap "korang jangan lambat"
tup tup aku lambat,
memang kena la kan. heeeeeee.
selamat selamat.
itu ini itu ini,
lepas zohor jugak ktorg bertolak.
ini lah dia janji melayu.
kata pukul 12. sekali pukul 2. HAHAHAHA.
comel comel je.


yang Amy pulak dia lagi lambat sebab masa dia on the way nak keluar rumah tu
ada kawan dia pulak nak datang rumah dia.
haiyooooooo.
nasib nasib.
so ktorg gerak la dulu.
Sai, Syda & Tai dah ada kt Rawang.
ktorg jumpa la kt Giant.
kiss-kiss, peluk-peluk,
heeeeeeee aku aku kisah? ;p


then si Sai ni dah potpetpotpet lapar.
aku dengan Mar dah buat stragtegi baik punya.
ktorg dah makan kt rumah!
hahhahahahahahah.
save duit beb.
duit ktorg dah pokai dah. heeeeee.
lagipun aku tak berapa selera sgt makan.
hmmm takpe la,
jumpa dorang pun dah cukup kenyang la.
tambah-tambah dengar cerita dorang.
hehehehe I'll miss you gurls :0
so apa lagi, sambil-sambil makan, potpetpotpet,
macam tak kenal dengan evogurl ni.
snap pic la!
tunggu apa lagi :DD


SILAKAN CAMERA.........
JALANKAN TUGAS ANDA! :)

Tai tak habis belek fon baru Sai lagi. Mantappppppppp! ;DD
Aku & Tai. :)
mereka HOT!
aku sayang korang weh :)
twins ever :)
HAHAHAHA comel korang kan :)
snap snap! ;DD
Kali ni di apit oleh Sai :)
Sai yang sangat sangat becok. tadi kena pulas mulut dia sebab cakap yang bukan-bukan. HAHA
Bestfriend, Amilia :)


Cakkkkkkkkkkkk!
itu dia Amy dah sampai.
ketibaan dia amat di nanti nanti kan.
hehehehe yelaa,
sampai ktorg dah habis makan,
licin habis makcik ni tak sampai-sampai lagi.
alhamdulilah, rindu sangat sangat kt dia!
bestfriend. heeeee.
semua bestfriend actually :)
tak lama sangat dapat lepak kt KFC tu,
aku rasa pekerja-pekerja kt situ pun dah pelik,
lama sangat minah-minah ni tersadai kt sini,
padahal makanan semua dah licin! hehehehe
sorry bro, ktorg mmg cmni ;p


so, dalam 10 minit lepas Amy sampai kt KFC,
snap snap pic sikit,
then bergerak ke Castop.
dorang nak beli barang.
aku follow je..

Di Castop.
Mi, pilih mi, jangan tak pilih ;DD
Kunonya la aku & Mar. dua-dua tak tau mcm mana nak deposit duit kt akaun bank org lain. HAHA

BESTFRIEND EVER. *Qilah & Nida takde :(


"korang-korang, thanks tau untuk hari ni. Walaupun tak lama, tapi at lez dapat la lepas rindu sikit kan kan? baik korang ngaku! heeeeee. semoga berjumpa lagi weh. Tai, Amy, Sai, selamat kembali ke U! hehehe. ada rezki & panjang umur, berjumpa lagi. Aku sayang korang. muahhhhhhh ;-* "