Saturday, January 29, 2011

Come on girls!

Salam dear blog.
yipieeeeeeeee tu dia!
ngeeeeehe.
seperti yang di beritahu dalam status fb,
aku akan hangout, dating berdua-duaan bersama kembar tersayang.
aicehhh ;DD
mana lagi kalau tak kat Times Square.
tempat pujaan hatiku!
hahahaha well aku sangat lah penat hari ni.
kaki tersangat lah sakit sebab aku pakai kasut sarung hari ni.
feminin kan kan?
hahaha bulan lepas beli tapi tak pernah pakai.
tu yang nak try tu, sekali ___________.
sangat lah sakit kaki aku!
sebab kasut tu macam kecik.
kaki aku tak mendapat oksigen yang secukupnya
ngehuuu ;DD


Ini adalah gambar pertama aku snap ;DD
dalam kereta, umi hantar sampai stesen KTM Rawang je. hehehe
thanks umi!
love you! ;DD
Dush dush!


Naik ktm pukul 10 lebih kot.
masa tu okey lagi, keadaan terkawal.
start dekat sg buloh kot, memang dah ramai!
perhhh macam sardin. masa tu aku dapat duduk.
siap tidur & mimpi lagi! HAHAHA
punya lah mengantu sebab lepas subuh tadi tak tidur.
then lega sikit after sampai KL sentral.
rindu sangat-sangat kt sini.
banyak kenangan.

Suasana KL SENTRAL. Tak sesat sangat, masih terkawal ;DD
Mar, cepat snap! klik!
Kau gemok! ;p


Then macam biasa, kena jalan untuk beli tiker ke Jalan Imbi.
ramai jugak orang. weekend kan :)

snap masa dalam monorail :)
:)


sesampai kt TS, pergi 7E untuk top up walaupun henfon aku memang tak berbunyi pun.
hahaha takde siapa nak mesej. Kesian tak? sobsob. Takpe la, prepare awal-awal takut ada emergencies case.
Then jalan-jalan dan jalan-jalan lagi. ngeee
penat gile kottt!
tapi best.
tengok-tengok shawl, baju-baju.
memang pantang lah aku kan! hahaha

Mari beli! Mari mari. ahhahaha
twin forever :)
Hot lah konon? caittttt!
HAHAHAH bongek gile!
Hidangan lunch :)
Nasi kandar kot. ngeee
laparzzzzzzzzzzzzz
khusyukkkknye! hahaa
like usual, aku tak kan dpt bersihkan makanan aku :)


Itu sahaja untuk hari ini.
ngeeee
dapat jugak lah aku beli beg baru, baju baru, shawl baru, dompet baru.
yeyeyeyeye! sayang abi sebab sedekahkan duit sikit tadi.
muahhhhh! :-*

Jelesnya tengok orang lain dating.
hahahaha gatal!