Sunday, February 27, 2011

Kasih umi :(

:'(
entah kenapa sejak kebelakangan ni,
hati aku sangat emosional,
sangat cepat tersentuh.
aku rindu kan umi :'(
aku terharu dengan layanan umi pada aku :'(
bila dengan suara umi thru phone,
sebenarnya aku sangat dan tersangat sebak atas semua pergorbanan umi :'(
aku menceritakan umi tentang itu,
umi sudi untuk temankan aku ke sana,
umi cuba tenangkan aku,
umi tak pernah berungut nak uruskan urusan anak-anak dia,
aku mengaku, aku tak berapa rapat dengan abi
macam mana aku rapat dengan umi,
tapi kedua-dua nya aku sayang
kedua-duanya nyawa aku :'(


apa yang aku nak, umi tunaikan,
duit takde? bagitau hari ni,
esok bank in kan :'(
apa lagi yang tak cukup? :'(
aku nak makan apa,
umi cuba dapatkan.
nak pergi mana, umi cuba tunaikan..
ya ALLAH, sumpah aku teramat sebak ya Rabbana..
aku tak tau nak ceritakan pada siapa,
hanya doa di dalam hati yang tak putus-putus aku panjatkan.. :'(
aku sangat-sangat rindukan umi :'(
tiap kali umi hantar aku ke jalan duta untuk balik U,
memang aku akan cuba elakkan peluk umi,
sebab aku akan menangis berjurai-jurai air mata.
cengeng kan? peduli apa aku.
padahal dalam bas memang aku akan menangis.
sangat-sangat sebak.


aku sangat-sangat rindukan umi, aku nak jumpa umi, nak nak nak :'(