Monday, March 28, 2011

Huaaaaaaaaaaa

Morning :(
huaaaaaaaaa lagi beberapa jam je lagi aku nak bertolak :(
sumpah sedih! malam tadi aku tidur dengan umi.
hehehehe punya la sedih nak berpisah dengan umi :(
ya Rabbi, buang la perasaan sedih tu, aku kan nak sambung belajar.
nak balas jasa umi abi jugak kan kan? :') *pujuk hati.
okeyy, kejap lagi nak mandi-mandi semua.
barang dah kemas, but a bit risau la takut ada apa-apa benda penting yang tertinggal.
adehhhh ada ke tak ek? hihihi.
takde kot, KAD matrix, purse, kunci locker tu semua ada dah.
ishhh dok kalut aihh aku ni
;D




okey okey, doakan aku sampai dengan selamat k?
mudah-mudahan Allah lindungi aku :')
amin ya Rabbana ya Rabbi.
thanks a lot for those yang give me support sepanjang aku sakit + 3 weeks kat rumah.
kat umi tak payah cakap lah kan, memang berjuta million thanks :')
family, Kak Ain, for someone yang datang rumah melawat :')
kawan-kawan U, kawan-kawan sekolah,
ishh nak sebut sorang-sorang ramai, aku kira general la ye?
Allah balas jasa korang 1 day nanti,
teruskan lah berdoa untuk aku ye?
okey, got to go sayang,
love yahh :')
take care all, ada masa kat sana kang aku update k?
but mesti dah busy sebab nak kejar banyak benda.
okey la okey la, *dah berapa banyak okey daaa, hekkk.
Assalamualaikum sayang.