Saturday, March 19, 2011

Jealous.

Oouh yaaaa, baru-baru ni aku terjah blog wani,
lama dah tak usha blog dia,
ngehngeh, then terbaca post dia pasal bab-bab jeles ni la,
tiba-tiba macam ada kena mengena dengan aku. hehhehehe,
betul cakap dia, kadang-kadang memang kita jeles kan bila tengok orang lain ada couple or pasangan.
teringat macam masa kita ada, mesej tak henti,
now phone senyap je, takde sape nak mesej. kahkahkah,
nak mesej dengan diri sendiri boleh? hahahhaha
tapi jeles di sini bukan jeles berbaur jahat,
heeeeeeeeeeee just cemburu sikit la,
sebab kita pernah merasa perasaan macam tu kan,
cinta itu indah, tak di nafikan sayang :)




and again, betul kata dia,
kita ni bukan demand,
tapi nak memilih yang betul betul betul dan betul tu memang sangat sangat susah.
seriously, aku bukanlah jenis yang demand,
cukuplah lelaki tu ada ilmu agama, faham aku, boleh caring & concern tentang aku,
penyabar, sporting, setia.
hmmm mana nak dapat lelaki cmtu ye?
aku tau, takde siapa-siapa yang perfect,
macam aku cakap kat Kak Ain,
if lelaki tu caring, baik, penyabar tapi tak setia,
see? ada jugak yang rongak nye,
bila dah jumpa yang setia,
ada benda lain pulak yang menjadi masalah,
hurmmm susahnya hidup ni :(
nak cari pasangan bukan boleh endah tak endah,
kalau boleh, pasangan tu yang kita nak jadikan teman sehidup semati kan?
aminnnn kalau aku dapat macam mana yang aku nak one day nanti :)
walaupun lama lagi, tapi lama tak lama, 5 tahun lagi beb.
hehehhhe mudah-mudahan Allah permudahkan semuanya,



ada orang cakap bila bercinta jangan lama-lama,
kalau dah berkenan, terus kahwin,
macam tu ke?
aku macam kurang setuju,
sebab dunia sekarang tak macam dulu,
zaman sekarang macam-macam,
boleh ke kita kenal sekejap, then kalau dah kahwin baru tau perangai tak elok dia,
haaaa macam mana?
tapi nak bercinta lama-lama pun macam banyak masalah je aku tengok,
tapi tak semua kan?
sebenarnya aku teringin nak bercinta lama-lama :)
sweet kan? nanti bgtau anak anak
"dulu ibu dah bercinta dengan ayah kamu 10 tahun"
hahahhahaha gilosss,
tapi memang sweet kan kan?



ehhh kenapa malam ni gatal sangat aku bermood cintan-cintan nih?
aiseyyyy, mood tengah bengong sikit lah noyyyy,
okey okey, banyak lagi masalah aku tak settle okey,
just put it out Rabia,
do survive!
moga korang bertemu dengan insan kesayangan korang!
<3