Wednesday, April 13, 2011

Final weh!

Hellu hellu hellu, assalamualaikum pepel!
rindu gila nak update, tapi ke'busy'an menyekatku. iskkk, ayat nak gah je kan.
wokey lahh, ni pun nak update kejap je kott, memang dah rindu nak bebel kat sini.
so far now ada lagi a few days to go untuk ke FINAL.
gila kan? sumpah tak percaya kot sedangkan preparation aku for now apa lah sangat.
hadoyaiiiii, serious bila belajar Rabia!
ekceli dah lama tau timetable exam , cuma tak update je lagi.
ngeh ngeh ngeh. nak tengok? meyhhh


20/4/2011 - Public Relation
24/4/2011 - Finance
27/4/2011 - Information technology & Law
28/4/2011 - Balik Rawang!


dah tengok? terbaik kan 1 hari ada 2 paper! and then gap berapa hari je kot.
hadoyy ketaq ni wehhhhhh!
dah la 2 2 tu subjek membaca.
hmmm nak tau tak, banyak-banyak paper tu aku paling takut paper finance :'(
carry mark aku pun aku rasa FIN paling rendah :'(


by the way, alhamdulilah, assgment & test aku yang bertimbun tuh dah settle dah.
now tinggal 1 je, kuiz FIN. Buat sama ada diz friday or next monday.
hmmmm tiket bas sudah beli! yahoooo. awal tak awal tak?
sila salahkan Nur Amirah Aqilah Faisal. hahahaha takde la,
dia yang suggest aku beli tiket awal-awal, and balik dengan dia,
at lez ada membe kan? tak pelaaa, tiket pun dah beli.
konfem aku balik 28/4. Tak sabar nyahhh! haippp, study dulu untuk final.
agaknya kalau exam 27hb tu habis pagi, dah lama aku balik hari tu jugak.
tapi memandangkan exam pun habis petang, malas nak nak gegeh balik malam tu kan.
bawak-bawak bersabar. bak kata Akma, rumah tu tak lari aihhhh! hahahhaha


tahap kesihatan juga makin bagus. cuma sakit sikit-sikit tu biasa la. heeeee
doakan aku sihat je tau! nak exam ni tak mau la sakit-sakit.
Amin. mintak-mintak korang yang nak exam pun jaga diri tau!
moga kita semua berjaya! Amin cepat :)
okey la kawan-kawan, jom study!