Sunday, April 24, 2011

Hey hey!

korang! aku dah selamat jawab 2 paper hari ni! hahahha
sekarang ni punya la mengantuk nak mampos,
memang tidur tak berapa nak cukup la kan!
hmm actually hari ni memang hari yang 'tak best' untuk ktorg, budak bisnes.
sumpah tension bila satu hari ada 2 paper.
before ni pernah jugak dengan member-member daripada course lain
yang kena jawab 2 paper dalam sehari.
tapi biasanya satu paper mengira, satu paper membaca.
atau pun satu paper BEL ( english ), satu paper membaca.
tapi ktorg 2 2 subjek membaca yang banyak gila-gila.
bayangkan lah, dengan masa 3 hari je nak cover semua.
kalau pada siapa yang memang dah ready daripada awal tu,
memang advantage la untuk dia kan, tapi aku ni pulak bukan jenis
orang yang study awal, kang lupa. hmmm tak pela.


by the way, paper LAW 251 and MGT 300 tadi quite okey la.
paper LAW memang aku puas menulis. memang bebel gila-gila.
penuh paper aku, tapi macam mana lec mark paper tu, wallahualam.
aku tak boleh nak komen, apa yang boleh aku komen,
aku dah buat yang terbaik, sebaik mungkin, bak kata orang dah all out la,
even preparation sumpah macam hape tah, tapi aku tawakal jela.
aku dah buat, then berserah pada ALLAH,
tunggu jela result nanti okey!


paper IT (information tecnology ) tadi pulak pun okey jugak la.
tah hape aku membebel tah. Ada yang ada dalam buku,
ada yang aku tambah sendiri ikut logik akal, hope miss terima la.
bayangkan la, habis exam law pukul 12 pm, then 2;15 pm start IT.
berapa jam kot sempat selak-selak buku.
sempat jugak la aku go through sekali imbas dengan Baie,
memang ada jugak la yang masuk! selamat :)
last minit pun sempat nih. hehehhe.
ramainya la yang keluar awal tadi kan?
aku pun antara orang last-last jugak yang keluar.


hmmm by the way, aku baru lepas kemas barang-barang ni.
hahahha gegeh nak balik! yehoooooo.
bukan apa, aku tak nak dah nak sibuk-sibuk kemas barang lepas ni.
malam ni memang tak nak study FIN (finance) lagi.
bagi otak rehat dulu, then continue beroperasi esok. heeeee.
dah 70 % aku kemas barang. Hari selasa buat clearance & hantar barang kat rumah Faika.
nasib baik la ada jugak orang yang sudi tumpangkan barang-barang aku. huhuuhuhuh.
dah packing dah, mungkin ada 1 2 lagi la kot. hope semua berjalan lancar :)
tak sabarnya tunggu hari khamis! oouh yaa, aku, Akma & Baie ada plan malam rabu tu.
ehhehehhe enjoy enjoy bebeh! love yahhh :) take care.