Saturday, April 30, 2011

Hiburkan hati.

Hari ni boleh dikatakan hari berduka aku laa,
memang senyap je since pagi,
nasib baik la ada budak-budak tu lagi kat rumah,
sedih memang sedih tapi dapat la di sorok & hiburkan hati jugak dengan
gelagat dorang kan,
hmmmm lepas kecoh-kecoh semua tu, aku tidur,
ekceli nak tidur aster online lepas subuh,
ni dah kecoh bagai, tak online pun la :"( laptop hilang :(
aku rindu laptop....


so hari ni ada kenduri kawen rumah kawan umi,
aku memang tak nak pergi, tapi pergi jugak sebab adik-adik macam nak ikut,
aku nak tengok-tengok kan dorang,
then aku pergi jugak laaa, dengan baju yang tah hape-hape,
ikut hati nak je pakai bajut shirt, tapi macam tak proper pulak kan,
so mari lah hiburkan hati walaupun tengah duka lara gila! :'((((((((((((((((((





aku rindu laptop aku :'(