Thursday, April 28, 2011

Sem - break !

Assalamualaikum people! hye hye.
heheh happy meyh sebab dah selamat berada di rumah tercinta! ;DD
gila rindu kat rumahnih! sebulan tak balik after cuti MC 3 minggu hari tu,
ngehngeh, pukul 8 tadi sampai rumah. Tapi sampai KL pukul 6 lebih macam tu.


haih dengar la ni, hangin betul aku dengan bas T****I*N*L.
nak tau tak kenapa? dah la tiket bas aku actually pukul 9 am, then delay sampai pukul 10.
takpela, dalam pukul 10 :08 am dia gerak dah.
tapi dia dok bawak pulak pusiang sampai Kuala Perlis bagai! dengan dia berhenti kat
mana tah. Lama gila pulak tu! aku sampai tidur dah 2 3 cerita aku mimpi *tipu je.
geram sangat aku tau! haihhhhhhh hangin gila.
then bas betul-betul gerak keluar tol pukul 11 lebih, sakit hati betul.
kalau gerak awal mesti lagi awal sampai.



hmm tapi aku pelik jugak, even gerak lambat pun, cepat pulak sampai ek?
pak cik driver bas tu drive macam mana ek? heehhehe,
aku memang tidur gila la, sumpah letih yang amat.
penat jawab exam & kemas rumah tak habis lagi kot,
haih macam mana la dorang yang lain boleh gigih balik malam semalam after paper habis, huhu.
macam-macam posisi aku duduk dalam bas tu. hahaha nasib baik tak ramai penumpang.
kalau tak, memang sangat la 'perempuan melayu terakhir' kan. hihihihihi
sakit satu badan kot, dengan pinggang nya. haih tua dah. hahahha.


barang banyak jugak kot, aku pun pelik sedangkan dah hantar kat rumah Faika separuh.
hmm memang dasar perempuan kan? dengan tudungnya, bajunya, seluarnya, make up nya,
hehehhehe. takpe la, pape hal pun dah selamat sampai rumah pun.
bye bye perlis, bye bye buku.
saya nak lupakan awak kejap ye? sebulan je. SEBULAN tau!
bagi otak saya rehat kejap. aicehhhh. pada korang yang masih belum habis exam lagi,
teruskan study tau tau! jangan dok fikir nak balik sangat aih,
tak lari rumah *amboy, pandai aku cakap! hahahha.

buku-buku aku : Public Relation ( dah selamat bersemadi kat dalam kotak, duduk elok-elok ye)
view of half Perlis :)
on my way....
ME :)



HAVE FUN WITH YOUR HOLIDAY , DEAR FRIEND!