Friday, June 10, 2011

Semester 5.


Entry ni nak membebel tentang subject subject dis sem. Chaiyokkk, 2 sem lagi ! :)



MALAYSIAN ECONOMY :

okay, dis subject lecturer Public Relation semester lepas, En Zul. Subject ni fully membaca.
tapi jangan ingat subject membaca senang okay! buat masa ni aku takde ;a faham sangat sebab banyak sangat table yang menerangkan percent-percent. Hadoyyy.. tapi aku akan usaha
untuk mendapatkan keputusan yang baik exam nanti! Aminnnn :)



INVESTMENT MANAGEMENT :

Waaaaaaaaa! Inilah subject yang aku cakap adik beradik nenek moyang dengan Finance sem lepas. hehehhe. subject ni tough sebab ada 4 credit hour. perghh terbaik lah! Buat masa ni aku tak boleh comment untuk subject ni sebab lecturer tak ajar lagi. Last week lecturer cuti. wuhuuu tapi dengar cerita daripada Mar memang susah. haishhhh ! subject ni mengikut pengalaman-pengalaman senior lepas, dorang pergi lawatan ke Bank Negara. tapi tah laa. sem ni lec macam tak nak buat sebab pelajar ramai,




ORGANIZATIONAL BEHAVIOUR :

okay dis subject aku tak tau lagi siapa lecturer sebab dia tak masuk class lagi. Tapi dengar-dengar cerita terdapatnya salah faham jadual? erkkk tak tau la. tunggu jela next week macam mana. hmmmm.



HUMAN RESOURCE MANAGEMENT :

Wahhhhh aku macam suka subject ni walaupun belum belajar apa-apa pun! hihihi. lecturer cantik tau, ramai anak lelaki. wakakakaka.. insyaALLAH aku nak score subject ni sebab kalau ada rezeki, aku nak sambung deg in HR. Aku memang tak minat finance, maaf :) tapi lec cakap subject ni subject ramai yang fail. haihhh jangan la buat kami takut. Tapi memang banyak la chapture nya. Berapa tu tak sure sebab tak dapt buku lagi. ngeh ngeh.



OPERATION MANAGEMENT :

The last one, subject ni la lecturer rajin masuk selain En zul. hehehe. Subject ni memerlukan kami melawat kilang untuk lihat mereka beroperasi. Macam mana tu kena tunggu la kan :)
wahhh banyak sungguh trip sem ni! yeahaaaa. Jangan nak yeaha sangat la kan. HAHAHA :)




Genap dah 5 subject untuk sem ni. Subject makin berkurang, tapi sebenarnya makin tough untuk dapat carrymark yang tinggi. haihh mintak-mintak la boleh score and boleh naikkan pointer. Lagi 2 sem je nak fighting. Masalahnya now mood nak study tu tak datang lagi laa. So how how? hahahah :)