Saturday, July 23, 2011

2 in 1.

Assalamualaikum dan selamat hari sabtu :)
yeyey update blog lagi! heheee.
ini entry khamis lepas, tapi baru nak update sebab sangat sangat busy :')
khamis lepas hangout lagi, okey fineee, kan aku dah bagitau,
aku kaki rayap ;DD
lepak TS lagi, haihhh memang sah la kampung ke2 aku ni.
hahahha padal semalamnya (rabu) baru je lepak TS.
cuma dengan insan yang berbeza <3
thanks sangats-sangat pada someone sebab sanggup balik awal untuk jumpa khamis tu :'(
sumpah terharu...
tak banyak yang nak story sebab better cerita yang lebih-lebih tu,
simpan dalam hati.. nanti takut pula ada yang cakap aku jaja cerita.
takpela, mana yang rasa peribadi tu, just simpan dalam hatii



awat gedik semacam nih? heee

dulu aku suka mamat nih pakai topi, tapi sekarang aku lagi
suka kalau dia tak bertopi. ngeeee ;D




lagi 1 story pasal kenduri tahlil malam tadi :')
alhamdulilah, semuanya berjalan lancar..
sampai lauk licin micin, tapi nasinya banyak lagi! hahaha
nampak sangat ada yang makan lebih ni ekkkkkkkkk ;'p
takpe la, bak kata umi abi, rezki ni bukan rezki tuan rumah,
tapi rezki tetamu yang datang..
tak buat besar-besaran pun, hanya kenduri kecil-kecilan :)
terima kasih pada yang datang memeriahkan..
mudah-mudahan roh arwah atok, nenek & makcik dicucuri rahmat :')


thanks untuk someone yang sanggup datang untuk memenuhi
permintaan aku padahal dia memang segan sangatsangat nak datang :')
dia buat aku makin sayanggggggggggggg pada dia ;')
ya Allah, sumpah terharu. okeyyyy rasa nak menangis :')
stop sampai di sini. tata. take care all :)