Friday, August 26, 2011

Prasie to Allah.

Assalamualaikum, selamat tengah hari, selamat jumaat :)
ngeeeeee alhamdulilah, sykur aku panjatkan padaNya
aku selamat sampai di rumah syurga ku pukul 4 :30 pagi.
awal tak awal tak???? heheheheh.
sumpah aku tak sangka sampai seawal ni beb!
just imagine, bas gerak from KANGAR pukul 10 :30 pm camtu la,
so patut sampai pun lambat la jugak kan?
aku bajet dalam pukul 5 6 camtu la.
so memang dah konfem-konfem la kena sahur atas bas.


aku memang tak sedar since kat Alor Star lagi.
mula-mula memang la jaga,
bila kat A.S dah tak larat bukak mata dah,
then tidur jelaa.
then dalam pukul 1 lebih dah sampai kat Kuala Kangsar / Taiping.
agak cepat kan? aku pun sambung zzzzzzzzzz balik.
bila terjaga lagi sekali tengok signboard dah kat BEHRANG!
OMG Behrang dah nak masuk are Selangor.
terus celik aku. yipieeeeeeeeee !
dan dan tu jugak send mesej kat umi, Kak Ain & Iqbal inform kat dorang.
tengok jam baru pukul 3 lebih., biar betikkkk????
memang tak percaya langsung. hikkkkk !
nak kata bas tu bawak laju tak la jugak kan? mungkin bas tu
tak banyak berhenti kot...


then then aku call umi, tanya agak-agak sempat tak nak sahur kat rumah
sebab tengok jam macam sempat.
tapi kesian pulak kat umi berebut nak masaknya lagi,
Duta-Rawang kalau spead pun mau tak sejam pergi balik.
k then takpe, aku fikir sahur kat Duta jela.
pastu kebetulan pulak bas tu berhenti kat Hentian Sg Buloh.
apa lagggggggggi, terus aku kejut abang.
aku call umi suruh abi amek je kat Sg Buloh sebab dah tak jauh
dah berbanding dengan Duta.
yessssssss ! memang happy sungguh aku.
aku memang cadang nak suruh driver tu berhenti kat situ je.
tapi aku macam takut pulak dia marah.
dah kebetulan dia berhenti kan? apa lagi.
aku inform kat pakcik driver sebab nak amek beg. hehehhe
thanks sangat-sangat kat abi sebab sanggup bangun pagi amek kita.
oohhh ya, tak mention pun kan kita naik bas apa??
ni diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa





















hik hikkkkk bas Cosmic. for the first time naik Cosmic pun.
and impression aku, ermmmmmm not bad la
even pada awalnya bas ni sampai lambat.
hikkkkk. tak pe la, dah sampai rumah pun.
syukur yang tak terhingga :))