Friday, November 11, 2011

11.11.11

Assalamualaikum dear blog and reader :)
sebenarnya aku tengah penat gila ni..
seperti yang di update kat status facebook,
hari ni aku & the geng lepak kat KL, area2 jalan tar..
so sempena tarikh yang cantik hari ni,
macam molek je kalau nak update blog kan kan?
kejap lagi dah nak pukul 12. cepat cepat aku update. HAHAHA
ye, aku tau kita tak perlu nak mengagung-agungkan sangat tarikh hari ni :)
aku ada terbaca banyak kat facebook pasal benda ni..
sebenarnya, takde niat pun nak bercerita pasal 11nov ni.
semua kebetulan. Niat dalam hati perlu bersih ye..
tarikh ini hanya cantik & berharap moga hidup kita semua diberkati Allah SWT..
pasal tarikh nak keluar 1 member ni pun tak plan nak buat hari ni.
semuanya secara KEBETULAN yang aku plan sejak minggu lepas lagi,
masa tu tak tengok tarikh pun. wuhuuuuuuu =.=



bukan senang nak kumpulkan semua kawan-kawan untuk hangout kan?
yelaaa, bukan semua orang free macam kita,
so mereka-mereka ini saja la yang aku dapat kumpul kan.
Sai kat UUM, Nida memang jarang dapat jumpa :")
Tai pulak sepatutnya memang nak join, tapi pagi tadi dia mesej,
dia tak berapa sihat.. sokay, insyaAllah next time..


yang bestnya kali ni lepak KL naik kereta! weeeeeeeeeeha.
hahaah takde la, before ni kena naik public transport sama ada bas ataupun KTM kan.
faham-faham jela naik public transport ni. ngeeeeeeee.
sekali sekala teringin jugekkkk la kan nak naik kereta, bebas sikit.
Driver adalah Syida. Hahahah ktorang ni penumpang je.
alhamdulilah, selamat pergi dan balik :)

sebelum gerak, dalam pukul 9 lebih. hikhikkkkk =.=
sementara tunggu Syida pick up ktorang kat stesen bas rawang. Lama gila kau nyahhhh, cair make up we ol youuuuuu ~ HAHAHAH
TARAAAAAAAAAAAA . HAHAHA
Bila semua berkumpul :) Mar, Amy, Qilah. hehehe
Amy tak henti-henti bebel,
Mar tak henti-henti gelak and Qilah berkhidmat sebagai GPS ktorang. HAHAHA


after dah pick up dorang kat rumah masing-masing,
ktorang pun gerak,
jalan tak jammed, tapi tak la lapang pulak.
boleh-boleh jelaaaa ~
sepanjang ontheway, macam biasa la.
mulut tak berhenti-henti bercakap macam nak gegar dah kereta syida tu. HAHAHA
happy :") kalau ada semua mesti best :")


sampai je terus park kereta kat Maju Junction sebab parking kat situ tak berapa busy,
ingatkan nak terus ke jalan tar, tapi si Qilah ni lapar la pulak.
mana tak nya, dah tengah hari nyahhh.
hahaha so ktorang melantak duluuu.
macam biasa, aku makan laksa. hihihihi. hantu laksa. wehohoooooo ~
alamakkkkk. makanan dah licin semuanya. HAHAHA
sumpah lawak pic ni. HAHAHA sebenarnya, aku tengah gelak kat Amy ni haaa, hahaha
masa ni ktorang gosip pasal ada kakak meja sebelah dia hisap rokok. wuhuhu =.= aku macam tak percaya sebab dia pakai tudung :"0 tu yang muka macam ape je. hikhikkkk
:)
Amy makan sentiasa licin nyahhhhh. HAHAHA
alolololo nak manja-manja kau pulak kan? nanti ada orang yang jeles lewwwwww ;D
aku tak tau gaya apa yang kau buat ni Qilah. HAHAHAHA
twin ! sama kan muka? siapa lagi comel? aku kannnnnnnnnnn ? ;D
alamakkkkk, aku terhimpit =.-" hahaha
gegurllllllllll + evogurl <3
Qilah muka tak boleh blah. hahahhaha


aku rasa makannya tak la lama mana.
tapi snap ni, snap tu,
makan yang 15 minit pun boleh jadi sejam lebih.
belum lagi gosip pasal orang meja sebelah yang tak reti nak solat jumaat.
HAHAHAHAH, ktorang cuma bergurau-gurau je :)
ingatkan nak mintak tolong sape-sape snap kan pic ktorang berlima.
tapi tak tau nak mintak tolong siapa..
so hanya dapt gilir-gilir snap pic jela :(
sedih takde gambar semua..


hhahah comel je muka Qilah terjojol sikit. HAHAHAHAHA
comel dowhhh time ni. hahahhaa

mula bergerak ke Jalan Tar,
jalan tar ni, Jalan Tengku Abdul Rahman,
haaaaaa hambik bagi full. hehehhe
bagi sesiapa yang pernah ke sini,
tau kan kat jalan tar ni ada jual apa?
ada jual shawl, baju, kain ela, langsir,
mari mari beliiiiiiiiiiiii !
time nak raya memang berduyun la umat manusia kat sini. hihihihi
oleh kerana aku ni agak hantu shawl, so memang rambang mata la kan.


tapi yang sedihnya, aku cma beli 2 helai shawl selama hampir 2 3 jam ktorang berjalan kat sini.
HAHAHAHAH tah hape-hape kan?
sebabnya, aku lama sangat memilih.
last-last melepas je semua.
hadoihhh sedih je :(
nak round-round lagi hari dah petang plus hujan plus sakit kaki.
sobsobbbbbbbb bila lagi la nak kesini.
hurm. pasni shoping kat TS pulak la.
tak pun Cmart Arau je. hahahahha.
weh sumpah penat menaip.
k la, sampai di sini je.
dadaaaaaaaaaa.
enjoy the picture yang tak seberapa :)
kredit semua gambar di atas pada Cik Mariatul Qibtiah atas jasa baik camera barunya *ewahhh
wassalam :)

"aku happy sangat, aku rasa sehari macam tak cukup lepak dengan korang,
aku harap relationship kita tak kan putus walaupun masing-masing dah ada life sendiri.
Sampai ketemu lagi ye"
-evogurl91