Sunday, November 6, 2011

Di sebalik.

Di sebalik kegembiraan aku terhadap keputusan exam aku & adik-beradik aku,
sebenarnya tak siapa tahu kesedihan di hati.. :")
oleh sebab perkara lain.
tak mengapalah,,
setiap hari, setiap masa, setiap saat aku cuba melupakan itu..
aku sentiasa mendoakan kesejahteraan 'kawan-kawan' aku,
biarlah. Buat apa kita nak menghalang kebahagiaan mereka kan?
betul tak? Sepatutnya kita gembira 'mereka' bahagia,,
tak mengapa :)
kawan bukannya 'satu' je.
aku ada ramai kawan lagi yang peduli & sayang pada aku :")
aku akan cuba kuat !
dalam masa yang sama,
selagi aku ingat nama 'kau', aku akan terus mendoakan 'kau'..



aku rasa sakit hati, sedih, terkilan sangat.. :")
aku dah cuba jadi 'kawan' yang terbaik,
maafkan aku kalau masih kurang ciri-ciri yang kau inginkan..
aku tau 'mereka' lagi hebat.
pada mulanya aku annoying jugak dengan 'mereka'
ehhh siapalah kita nak annoying dengan manusia lain :")
kamu bertuah sebab memiliku kelebihan yang Allah bagi..
moga "mereka" bahagia..
buat masa sekarang, aku tak boleh melihat "wajah mereka" ;")
luka masih berdarah.



Manusia sentiasa mahukan yang terbaik.
apa yang aku fikir sekarang,
aku nak teruskan kehidupan aku macam biasa.
tiba-tiba ( aicehhh ) macam nak cepat balik Arau
sebab dapat jumpa kawan-kawan aku yang lain.
Rindu Akma, Baie :")
rindu nak merepek dengan dorang.



Aku akan belajar bersungguh-sungguh untuk habiskan diploma aku
seterusnya kalau ada rezki aku nak sambung degree :)
aku tahu aku boleh.
tadi abi cakap "anak dara abi ni kecik je, tapi hati dia besar"
aku tanya "hati besar tu bagus ke tak bagus?"
abi jawab "mestilah bagus".
aku hanya tersenyum tawar :")
air mata dah tak tumpah lagi, tapi dalam hati, no one knows :")



dear fren sekalian, tak kisah la sebesar mana pun masalah kamu hadapi,
cuma hadapi dengan tenang,
jangan fikir sangat..
ingatlah segala yang kamu ada dalam dunia ini semuanya pinjaman.
kita miskin. Kita tak ada apa-apa pun :")
so motivate la diri sendiri..
memang aku marah sangat dengan 'mereka'
kalau dah tak suka aku sekalipun, sekurang-kurangnya jaga perasaan aku sebagai
seorang perempuan & 'kawan'..
Allah dah tunjukkan aku semuanya,
tipu la kalau tak sedihhh weh!
hati aku ni 'kau' fikir apa?
hati batu ? :")



Alaaaa, setakat aku sorang yang pergi,
bukan 'kau' kisah pun kan?
sorang pergi, 4 orang 'kawan' ada lagi, :)
aku tahu 'kau' akan baik-baik je.
pengalaman lalu mengajar aku..


kawan-kawan kat Arau, jumpa nanti k !
aku harap trip kita untuk batch kita jadi la ye.
sebab ini kan last memory kita :")
gambar kat bawah ni gambar group aku je untuk sem lepas.
kalau nak di kirakan, adalah dalam 100++ pelajar bisnes/course aku.

klik untuk cari mana satu aku yang 'comel' macam 'mereka'. opssss
hahhaha comal tak I?? Weeeeee <3
sem depan maintan grup c :)

masa ni snap before final exam tak silap aku.
dah 5 sem kita kat U,
baru sempat nak bergambar kan.
haishh kalau kumpul daripada part 1 kan best. memory tu bebbbbb.
tak lama lagi kita semua buat hal masing-masing.
takpe la, aku doakan kejayaan korang semua.
sayang kawan <3



p/s : gambar di copycat di facebook DBS julai. heeeeeee.