Monday, January 23, 2012

First time di The Mines.

Ehem ehem, assalamualaikummmmmmmmmm :)
hemo hemooooo selamat bercuti! ewahhhh punya lah seronok kan.
jangan jelezzz, I cuti seminggu. hahahahaha
best gila jadi budak UiTM, tak tipu...
especially lecturer business kat Arau.
semua baik-baik belaka. *bodek*


heheheheh okeyyy, semalam kita meet kakak kita..
ehhh kakak angkat. hehehehe'(kita mana ada kakak)
kebetulan kawan Kak Ain turun KL, so kesempatan ni la
nak jumpa adik kembar dia ni kan..
so macam biasa laa rasanya tak perlu di ceritakan apa aktiviti ktorang bila hangout.
apa lagi kalau bukan potpet dan bergambar :) weeeeeeeeeee
dah luahkan sedikit kesedihan di hati :")
thanks kak sudi mendengar. kita sayang akak tau. lalalalalala


tak nak cerita banyak,
sebab gambar boleh menceritakan segalanya,
just bagitau ini adalah first time aku jejak kaki ke The Mines.
kesian kan? ehheheh tak la kesian sangat.
sebabnya The Mines ni agak jauh sikit laa daripada tempat-tempat entertainment yang
biasa aku pergi tu, Klcc, Times Square, Mid and blablabla..
so kira nak explore tempat baru laa.
tak susah. naik ktm dari Rawang-Serdang
and kena berjalan sikit untuk ke The Mines.
so jom layan gambarrrrrrrrrrrrrrrr ~
wahhh muka aku macam bermake up pulak. hehhehe pakai eye-liner, krim muka & lip balm.
yelaaa muka segar pagi-pagi. petang dah lemau dah! bhahahahaha
Twin <3
cehhhh muka dapat cahaya Nur gituuu! hahahhaa see? hujan lebat :"( nasib baik umi hantarkan ke Rawang, tak la susah-susah naik bas :( thanks umi....... :*
Ini hotel Heritage tak silap. belakang tu The Mines.
Wifi Old Town ni la aku curi wifi dok update status kat fb. muahahhaha sungguh kejam. hahahaha
melantak melantak! akhirnya dapat jugak makan ABC. hari tu teringin cendol, tapi cendol kat area cmart tu tak sedap ! :"(
untunglaaaaa muka Mar tembam sikit daripada aku :(
cantik kan view bawah tu? aku tak tau nak panggil apa. tak kan laut kot? tak kan tasik kot? heheheh kalau siapa yg pernah gi genting tu, lebih kurang macam kat indoor tu kan kan?
pinky pinkyyyyyyyy !
hehehehhe gaya takde makna ;D
okayyy, yang ni aku nak gelak besar! hahahah sumpah lawak gambar ktorang 2 orang. aku dengan kaya budak-budaknya. Mar tah gelak tak hingat. nasib baik Kak Ain tak posing kat sini. mau tak gelak orang lalu lalang nanti. muahahhaha
cantik laaaaaaa! suka suka suka!
huyooooooooo ada orang tu dah start pakai shawl. muahahhahaha
ATUL itu saya. Cincin itu seseorang yg bagi saya. weeeeeeeeeee ~
thanks for everything bubu <3

"aduhhhhhhh, pening aku layan kerenah 2 ekor ni" hahahhahahaa
"saya menangis bukan sebab saya lemah" aicehhhh tiba-tiba
Us :)


Okay, sekian.
itu sahaja. hehehhee apa-apa pun The Mines memang best! semua ada.
semalam aku tengok dunkin donut ada, big apple pun ada.
di sebabkan aku baru makan dunkin jumaat hari tu,
so takde nafsu nak makan lagi.
tai pagi tadi tiba-tiba lapar dunkin atau big apple :(
nak pegi lagiiiiiiiiiiiiiiii !