Sunday, June 13, 2010

Belon.

nampak kan belon yg sy pegang itu?
sangat cantik kan?
YANG PEGANG BELON TU!
hahahahaha
joking joking.
yang pegang belon tu tak comel pun,
belon itu yang comel!
hehehehehe~

belon ni dapat kat mid.
masa tu after meet Qila kt tmpt tiket wayang.
ada kakak ni dia bagi belon kt org yang lalu lalang.
nak di jadikan cerita,
ekceli kakak ni tak perasan we ol tau.
yang aku and Qila dok sebok ngendeng ngendeng kat kakak tu,
nak belon!
hahaaha
comel gila laa.
kakak tu pun bagi la
:)
Amy tak mau
sebab tak nak pegang.
heheheeh
kehulu ke hilir la aku dgn belon tu,
kelakar.
dulu kt Pavi.
now kt mid pulak.
macam budak budak la.
weheeeee~

tapi nak di jadikan cerita,
macam dalam tren balik dari mid nak ke bank negara,
ada sorang budak india ni,
budak kecik lagi la kan,
dia nangis nangis.
tak tahu knpa.
masa tu aku dok sebuk rply mesej.
so tak peduli la apa pun,
sekali budak tu pandang aku,
dia nak belon.
alahai,,
comelnyeeeee.
hahahaahha.
aku dengan tergelaknya bagi belon aku tu kat dia
:)
dia menangis bukan sebab nak belon tu.
dia meragam.
then da nampak belon,
nak belon la pulak kan,,


then budak tu suka sangat,
dia main main belon tu.
hehehhee
aku pulak yg happy..
bagus juga.
aku sebenarnya dah penat pegang.
hahahahahha
selamat ~

aku suka belon.
lagi lagi yg berbentuk heart <3>
kalau lah dapat dari jejaka hati...
indahnya hidup...
heheheehhe
:)