Sunday, June 13, 2010

Meet bersama gedik saya.

yuhuuuuuuuu..
okey, semalam seharian penat gila babeng sebab hangout dengan
gedik gedik saya.
waaaaaaa sungguh seronok okey!!
hahahaha.
siyes best!

aku dah set ngn amy.
mahu hangout sama dia semalam, yakni sabtu.
hehehe.
ekceli nak lepak ngn syda juga.
tapi dia ada hal.
sokay, kita berdua pun orait!
da lma gila tak meet Amy.
since raya lepas if tak silap.
hamboyyyyyy.
rumah takde la jauh mana,
tapi susah nak berjumpa :)
tak mengapa lah,
jauh di mata,
dekat di hati.

okey, aku keluar rumah pkul 10 lebih tak silap.
naik bas sendiri sbb ekceli boleh je naik ngn umi masa hantar Mar pagi semalam.
tapi tak sempat.
aku bangun je dah pkul 9.
Mar masuk kerja pkul 9:30.
tapi tak pe laa..
gerak sendiri pun okey
:)

sampai stesen ktm lebih kurang pkul 10 :45 gitu la.
tunggu Amy,
punya la lambat gila babeng sbb kt area rumah dia tak de bas.
sokay laa..
tak terasa sgt sbb aku di temani sama itu momot **
weheeeeee..
teman mesej.
bukan di mata.
dalam pkul 11 ;45 baru Amy sampai.
beli tiket then tggu tren.
borak borak juga tentang life masing masing di U.
hehehehe.
best~


pkul 12 baru tren sampai.
tak berapa ramai sgt dari rawang.
tapi mula ramai dari segambut, kepong n mana tah.
heeeeeeeeee..
borak borak lagi dalam tren.
maklum la..
lama tak jumpe
:)
hahaha

sampai mid valley lebih kurg pkul 1 something **
sampai sampai terus call Qilah tnya dia kt mana n bla3.
dia sudah beli tiket wayang.
movie start pkul 2
ohhh no..
we not hv the long time utk berjalan jalan.
then decide mahu lunch dulu atau cmne.
Qila and her friend dah makan.
aku and Amy baru sampai,
so tak makan lagi.
Amy cakap dia lapar.
okey, we ol decide mahu lunch dulu.
Amy cakap if tak sempat, solat aftr movie.
aku tak kisah sbb aku *****
hehehehee~
tapi aku cakap kt Amy,
solat dulu laa,
senang.
even aku **** tapi aku rasa better solat dulu.
ala lagipun movie tu bukan start betul betul pkul 2 kan.
lambat sikit pun takpe.

gila meriah bila dah meet itu Qila.
dia dah la gila gila.
mmg bergegar la mid tu bila kami berdua ada.
hahahhahaha,
macam dah lama tak jumpe.
wahhhhhh
Qila macam dah kurus sikit la.
heehehehhe,
menten ya kamu!
heeee~

sementara tggu Amy and Qila friend solat,
we ol borak borak la.
pasal U,
pasal abg suci.
ouhhhh tak suka dengar nama itu
huhuhuh,
tak suka3 !

masuk kt wayang lambat!
hahahaa,
tak sure pkul brp.
tapi bila we ol masuk dah start
and tinggal beberapa scene.
adehhhh,
blurrrr mereka seang bicara tentang apakah **
mesej itu momot juga dalam wayang,
hahahaa.
nty dia itu ini..
sebab dia dah tengok LBS.
comel comel shj.
hahahaha.

LBS agak best.
feeling.
tapi aku tak brp selesa dgn tmpt yg we ol dpt.
kt raw 2nd.
mana tak nya.
depan gila kot!
sakit leher aku mendongak.
hahahaha
tapi best la juga cerita ni.
cuma org kt sebelah aku ni.
bising je.
I guess dia dah tgk cerita ni,
sebab dia dok sembang dgn her friend psl lepas ni jadi apa and bla3.
kau nak cerita.
cerita kt rumah la beb..
memekak tahu?
haduyai. hilang feeling aku.
hehehehe

aftr movie habis,
kami jalan jalan di tesco.
seronok juga ya window shoping.
hehehhehe.
tak berniat mahu membeli apa apa pun,
sudah bosan membeli baju.
adehhhh,
eyh tak la bosan.
tapi today tak berminat sgt.
mahu makan makan makan shj.
weheee~

tak lama sgt kami kt mid,
pkul 5 lebih kami suda beransur pulang.
ouhh ya.
bukan pulang ke rumah ya.
kami merayap lagi!
hahahah.
pukl 5 lebih awal lagi la!
apa kelas balik awal awal.
hehehe.
Qila and kwn dia balik PJ la.
dorg kata mahu lepak kt sunway pula.
alaa, sunway dekat je dgn rumah Qila.
kami pula mahu ke Sogo.
hehehehe
sporting Amy.
ni yg sayang kau lebih ni.
ahakssss..
suda peluk peluk,
cium cium,
manja manja sama itu Qila.
jadi kami pun pulang..
*****

Ambil tiket sampai di bank negara.
jalan sikit sampai la sogo
:)
wahhhh, saya nampak itu KLCC!
saya tak tahu kenapa saya terlalu addict dengan KLCC.
nak kata aku ni org luar KL,
tak pulak.
hahahahha pelik kan?
mcm org jakon pun ada.
padahal dah beratus kali jalan kt KL.
hehehhe
biarlah.
ada susahkan kau?
takde kan?
** heheeeeeeee~

jalan jalan,
ronda ronda,
then pergi MJ pula.
apa itu MJ?
Maju Junction
:)
best.
aku suka kt sini sebab tak ramai org.
then barang juga berpatutan.
aftr Amy solat asar,
aku ajak Amy lepak kt food court.
siyesly best gila.
sebab food court dia tingkat atas.
we ol pergi yg kat outside.
kt luar la maknanya.
ambil angin di luar.
nampak KLCC dan KL tower!
syoknyeeeee!!
lepak lepak,
borak borak,
cerita cerita,
hehehe
macam macam.
Amy la yg banyak cerita pasal Ish.
aku dengar jela.
Ish kawan aku juga.
tapi dah tak kawan now.
huhuhu
sembang sambil makan cup corn dan ice lemon tea!
nyum3..
sayangnya,
food court kt MJ malam tak buka.
dats mean kt outsider pun nak kena tutup la.
haihhhh.
dapat lepak kejap jela.
ingtkan nak stay sampai malam sikit.
dapat nampak KLCC malam malam.
tapi tak pela.
dapat lepak di petang hari pun seronok juga
;p
cuma tak nampak la cahaya lampu kt KLCC tu..
heehehehe~

kami pulang malam!
grrrrrrrrrrrrr
maafkan saya umi..
weheeeeeeeeee.
maafkan saya momot
;p