Thursday, June 3, 2010

Gemuk Belon.


auchhhh,
tiba tiba rasa nak post pasal gemok belon ini.
weheeeee~
actually nak ucap terima kasih banyak banyak dekat minah ni,
sebab dah banyak tolong aku,
macam macam,
hmmm,
yah, mybe suatu ketika dulu,
kami pernah 'tak sebulu',
tapi itu normal kan dalam sesebuah perhubungan?
sedangkan lidah lagi tergigit,
(wah gituuuu~)
jadi, semuanya telah pun aku lupakan,
biarkan lah..

walaupun kami bukan saudara kandung,
tapi aku sgt appreciate kedatangan dia dalam hidup aku,
mula mula berkawan,
aku tak rasa pun yg kami boleh rapat cmni,
no I mean ktorg kenal kat myspace kan,
so ke mana sgt la kan..
(sebab tak ke mana la kau masih berkawan dgn Iqbal kan, )
tetttttttttttttt,
lalalalala
:)

jadi di sini,
saya ingin menyatakan hasrat di hati,
cewahhhh,
nak ucapkan banyak banyak terima kasih pd dia,
Nurfarain Yahya atau lebih di kenali sebagai Patimah Pak Mat,
hahahahahha~
gila sporting dia ni,
terasa nak call dia bila aku sedih and rasa nak menangis,
overall kak Ain,
thanks 4 being my gud fren,
hope everlasting
:)

maafkan semua salah silap Atul,
(macam hari raya la pulak an)
ahahah,
maaf segala kekurangan diri ini,
Atul tak de la baik mana,
bukan adik yg baik pun,
walau apa pun terjadi,
akak tetap kwn Atul yg baik.
apa yg pernah terjadi dulu,
mana yg ada terasa hati,
maaf maafkan la,
biasalah.. manusia.
tiada yg perfect
:)
tak gitu Patimah?
;p