Thursday, June 3, 2010

Malu.

morning blog :)
weheeeee~
aku suda kemabli normal.
erkkkkk.
before ni tak normal ke?
kurang normal.
hehehehhe

by da way, post malu ni sebenarnya nak cerita.
after all things happen,
tiba tiba rasa malu sendiri pulak.
hehehe,
takde la.. ayat aku,
cara aku meluahkan perasaan,
mcm tak betul je kan?
ahahahaha,
gile jiwang meroyan~
auchhhhh.
tak sangka aku ni pandai juga create ayat sedih.
wakakakaka,
but hello,
ayat ayat utk post yg lepas yg aku sedih and bla bla bla
tu mmg aku luahkan masa aku tengah sedih gila,
and memang aku banyak menangis masa tulis post yg sedih sedih
kebelakangan ni,

haihh,
diri ku sgt lemah,
tak kuat utk menahan kesedihan,
mst nak menangis menangis dan menangis,
perempuan kan?
It's normal la..
lagipun menangis dpt redakan hati yg sedih,
betul,
tak percaya?
try la
;p

tapi actually aku tak suka aku terlalu mudah
mengalirkan air mata,
nampak macam lemah sgt kan?
tapi itu lah aku...
hati kecik sgt
:(
sobsobsob.
dah tak nak merepek lagi.
pen off sampai di sini
:)