Sunday, June 20, 2010

Hargai Masa.

wokehh,
masa utk aku bergedik gedik semakin suntuk.
aku dah semakin dekat dgn 3 julai..
errrrrrrrrrrrhh,
tak suka!
errrrrrrrrrk.
tapi kenapa ek?
bukan dah 2 bulan ke aku cuti?
weheeeee..
tu la, pelik juga.
2 bulan pun tak puas ke makcik?
kau nak berapa bulan lagi?
hehehehe..
puas tu memang la puas,
tapi yg aku bengkek nya,
sebab aku akan lama kt U nanti,
dorg ni suka siksa student tau!
10 minggu kt sana.
gila babeng!
huh.
alaaa, kau mengeluh pun bukan dapat apa laa..
haaihh..
so, kena plan betul betul ni,
nak buat apa sementara masa masih ada.
:)
jeng jeng jeng!


lebih kurang ada 2 minggu lagi kot..
antara plan aku,
aku nak meet kawan kawan aku before balik U,
dah text Amy,
tanya dia agak agak boleh tak,
Amy kata insyaAllah..
yeyey!
sayang kau
<3
then then mahu membeli barang barang keperluan kt U.
HEHEHHE.
apakah itu?
alaaa,
sudah semestinya sabun liquid sy
:)
sy sudah jatuh hati pada sabun life buoy..
perrrrrrrrrrrrh wangi yg amat.
Mar, tq.
lalalalalala
hehehehehe..
oleh itu, selamat tinggal Lux
:)


bukan apa,
beli siap siap lah dari sini,
takut kt perlis takde.
wakkakakaka.
dah kenal sgt dah perlis tuhh.
huhhhh..
tak mau tak mau!
aku tak suka pakai sabun yg aku tak pernah pakai.
teeeeeeeeeeeet
itu pun menjadi masalah ke?
apa kau kisah!
then then lagi mahu membeli wangian wangian sy.
hehehehhe..
itu shj kot..
haihhh
sedih laaa..
ahhhhhh sudah!
jangan jadi macam budak kecik!
:)
** tak dapat elak lah, konfem kau akan nangis**