Sunday, June 20, 2010

Tak Boleh Tidur.

salam dear blog :)
sekali lagi sebab mengganggu kau.
now jam sudah menunjukkan pkul 1;23 am..
oouh,
masih awal lagi bagi aku
:)
aku tak bercadang pun nak update blog malam ni,
tapi tah..
aku tak boleh tidur..
tak boleh lelapkan mata..
tak tahu kenapa..
sedangkan siang td penat berjalan..


ekceli tadi lepas dinner dgn Kak Ain and borak borak,
dah tidur kejap masa Kak Ain and Mar borak pasal pe tah.
tiada kena mengena dgn sy..
jadi aku pun masuk la bilik,
baring baring jap,
tertidur.
terjaga sebab mcm mimpi dengar bunyi mesej,
tengok phone,
memang ada mesej pun..
** Amy rupanya yg send mesej.
ingatkan siapa..
siapa??
siapa lah yg nak mesej dgn aku ni..
haihh..
oouh, lupakan tentang ituuu.
heeee.


so, tadi dah tidur jap dalam 20 30 mint jugak kot..
mybe sebab tu tak rasa mengantuk lg.
jap lagi kalau ngntuk,
aku tidur la
:)
Kak Ain and Mar dah syok tidur dah..
aku??
hmm..


banyak sgt benda aku nak share ngn kau blog,
aku rindu kau sgt sgt..
nanti aku balik Rawang.
kita story lg ehh..
sayang kau.
kau je kawan aku tempat aku mengadu..
aku tak kan tinggalkan kau even bila aku dah ada kt U nanti.
okey darling?
weheeeeeeeeeeee...
:)