Friday, June 4, 2010

Memori.




gambar pertama :
ketika ini aku dan evogurl hangout kt mid valley tak silap aku.
see, every one ie here
accept Nida.
ouh, dia biasa lah,
susah nak keluar.
plus dia budak asrama,
kami pelajar luar!
hehehe
:)

gambar kedua :
gambar ini di snap di mana aku sudah kelupaan.
hehe,
yg aku tahu,
kt monorail.
hahaha memang la kan,
kami sgt addict camera.
kelakar sgt,
tak kira kt mana,
tetap nak snap!
walaupun org pandang pandang,
kami peduli apa?
ada susahkan kau ke?
rindunya saat ni..
:(

gambar ke tiga :
gambar ini di snap oleh siapa aku pun tak ingt.
hahaha
sama ada shida atau Mar.
(memang la, dah dorang takde dalam pic tu)
hahahaha,
masa ni lagi kelakar,
org dok syok makan nasi minyak,
ktorg duk snap.
dah la ada flash.
memang tak semua pandang la kan,
hahahaha.
masa ni kt uma Faezah,
along dia kawen.
:)


really miss all the memory wif my friend
:(
i noe now we cant spent time together macam dulu,
gelak gelak,
ketawa ketawa,
:(
korang, aku sumpah rindu gila kt korang,
sokay la, even tak dekat di mata,
tapi dekat di hati kan?
semoga u ol success dgn life korang,
amin ya Allah
:)