Friday, June 4, 2010

Today.

yuhuuuuuuuu,
sory dear blog,
hari ni aku agak kemalasan nak update blog,
hehehehe,
agak kebizian,
cehh bz ape tah,
tapi aku tak lupa kau la
:)

hmm hari ni hari yg okey bg aku,
semuanya dah kembali macam biasa.
macam biasa ke?
agak laa,
berbanding semalam semalam dan semalam kan,
alhamdulilah..
tak mau dah sedih sedih kan.

orait.
hari ni bangun awal,
solat subuh.
then tak dapt tidur,
menyebok kat bilik abg,
bukak air cond and on9 kejap,
tengok tengok apa yg patut,
kot2 ada org tu mengatal ke,
hahahahah
jeng3.
dalam setengah jam,
aku dah rasa ngantuk,
aku smbung tidur.
gila lama kot!
pukul 12 baru bangun.
hahaahhhaah
gila kan?
kalau bakal mak mertua tahu,
mampus kena reject.
weheeeheheh,
sory laaa,
hehehehe,

then tengahari macam biasa.
umi masak asam pedas.
hmm aku ekceli tak berapa suka asam pedas.
dont know y,
dulu suka,
now not yet,
then rasa cm nak beli laksa kt depan,
tapi urgghhh mals gila nak keluar,
nak pakai tdg bagai,
wehehhehe,
so tpaksa la makan juga asam pedas tu.
buli Anis suruh dia beli air kelapa.
nyum3, nikmat tahu??
:)

malam cam biasa.
duty aku utk temankan umi amik si bengong Mar.
hehehhe
tp malam ni abi yg amik,
sebab umi keletihan,
alaaaaaaaaa,
baru nak mintak umi teman makan kfc,
tapi persoalannya,
bukak lagi ke?
last last,
kempunan makan kfc,
abi just belanja nasi goreng kampung,
sokay la asalkan aku tak makan asam pedas.
hehehehe
demand kan?