Friday, July 30, 2010

Comment.

okekkkkkk,
ini comment comment aku pada subject utk sem ni.
buat masa ni la kan,
next, wallahualam. heeeee
:)

MGT 269 / Business Communication :
mula mula ingt senang + kacang goreng,
tapi bila En Fuazi explain tentang assestment & bla bla,
macam errrrrrrrrrrrr takut jugak.
sebab subject ni banyak kena buat repot writing.
haiyyyyyyyyo.
subject ni takde test.
sebab kami ada research tentang persatuan persatuan kt UiTM Perlis ni,
insyaAllah, aku akan buat yg terbaik utk subject ni!
A di dalam tangan!
amin..
aku memang suka subject membaca ni,
heeeeeeee
sem lepas MKT dpt A+
sem ni MGT nak A+ pulak boleh?
:)
QMT 261 / Introduction for statistics :
ouhh noooooooo!~ wahh gitu.
hahahhahaha,
aku scared gila ngn subject ni.
donno why.
huaaaaaaaaaaaaa..
Iqbal cakap senang, sebab sem lepas dia dah belajar subject ni, & he got A.
aku cmne pulak?
takut laaaaa!
aku pun tak tau apa yg aku takutkan,
mybe masih belum ada confident kot.
takpe la, slow slow je Rabia..
insyaAllah,
madam cakap subject ni kena banyak buat latihan.
baikkkkkkkkk
;p
ECO 211 / Macroeconomics :
aku suka! aku suka subject ni!
heeeeeeeeee,
rupa rupanya subject ni takde kena mengena pun dgn microeconomics.
I mean, Micro is Micro,
Macro is macro,
takde kaitan pun antara 2 subject ni,
lecturer yg ajar ni chinese.
okeyy laaa,
best jugak.
sem lepas Macro terrrrrrrrrrrrbaik dpt C+.
sem ni macro nak target A la
:)
harap2 la kann..
sem lepas banyak careless utk soalan essay.
sedih jeppp
sobsobs.
stop it! itu cerita sem lepas.
now, macro! aku nak kenal kenal ngn kau lagi yeeee
;p
BEL 311 / English for Academic Purpose :
sem ni hanya ada writing + reading.
yeeeeeeeeeeeeeha,
best best.
tapi sem ni ada term paper which is student kena cari tittle utk term paper itu.
dah dpt tajuk da.
Benefit of Malaysian National Services (PLKN)
hope everything okey
:)
CTU 241 / Fundamental of Islamic Economics :
CTU okey okey jee..
ustaz pun okey.
tak garang mcm ustaz Muin.
hahhahahah,
ust Muin garang,
takut..
ouhhh sem lepas CTU dpt B+.
sedih kan?
hahhahahahha,
ustaz Muin awal2 dah bagitau,
dia agak susah nak bagi markah.
takpe takpe,
sem ni kena baca buku awal awal la nampknya.
nmpk je just 5 tajuk.
tapi, 'anak anak' dia banyak kot!
5 tajuk tapi 1 buku.
haiyoooooooooo,
Rabia, malu la agama dpt B+
:(
tebus tebus..
BAB101 / Arabic Languange 1 :
huyyyyyyyyyyyyo,
sem ni aku belajar arab la!
hehhehehehe,
rindunyaa.
hampir setahun lebih tinggalkan bhasa syurga ni.
alhamdulilah,
buat masa ni tajuk okey okey jee.
baru introduction,
ustaz pun okey!
best.
target for sure la A+ dalam tangan!
tak A+, A pun jadi laa,
tak A, A- pun jadi laaa.
berusaha Rabiatul!
arab ni senang jee,
set dalam mind SENANG,
nanti senang la.
heeeeeeeeeeee
tak gitu?