Friday, July 30, 2010

Holla !

yeeeeeeeeeeeeeha,
salam dear blog :)
rindunya kt kauuuuuuuuuuu!
dah berapa lama tak update!
:(
sorry,
kebusyan melanda laaaa..
takde masa nak update,
padahal byk sgt nak bebel nihh tau!


first of all,
nak cerita pasal life aku now.
okey laaa,
it was good,
takde la burden sgt,
sebab assignment takde yg perlu submit dalam masa yg terdekat nih..
just ada kerja sikit sikit tu normal la kan
:)


ouhh ya,
aku tak update pun pasal aku balik last week kan?
huaaaaaaaaaaaaaa,
bawak balik je laptop,
tapi tak update blog pun.
siyes tak sempat gila!
aku pun tak tau la apa yg aku buat kt rumah sampai tak sempat nak update blog & on9.
heeeeeeeeeee.
minggu lepas bersamaan 22/7/2010 aku balik rumah,
rumahku syurgaku!
:)
tak di rancang sebenarnya.
hahhahahah,
ekceli minggu ni baru nak balik sebab dah sebulan kt sini,
tapi tahhh,
angin apa yg membawa aku utk balik minggu lepas.
sebab hari jumaat takde kelas.
tu yg berkobar kobar sgt nak balik tu!
koko?
apa lagi,
ponteng sudah!
sy kan budak baik
;p
tapi tak lama pun aku kt rumah,
pagi ahad dah balik da,
tau jela perjalanan kl-kangar,
hampir 8 jam kot.
apa lagi, duk bertapa la dlm bas!
haiyyyyyyyyyyyyyo.
penat penat penat.
tapi nak buat cmne,
nak balik punya pasal,
berkorban okey?
:)


minggu ni?
minggu ni rasanya minggu yg sgt boringgg sebab semua org balik.
huaaaaaaaa,
takpe takpe
:(
mentang mentang rumah sy jauh..
rindu rumah!
pdhl minggu lepas baru balik.
heeeeeeeeee..
minggu jadi budak baik ye,
duk beringin 39 baik baik
;p