Friday, July 2, 2010

Crying.

salam dear blog
:(
post kali sgt feeling aku sgt sedih..
bila bila shj aku boleh keluarkan air mata aku..
aku semakin sebak nak tinggalkan rumah..
nak tinggalkan selangor..
nak tinggalkan fmly aku..
nak tinggalkan Iqbal..
aku tak tinggalkan mereka..
aku cuma 'pergi sebentar' dpd mereka..
2 bulan lagi aku balik ye..
aku akan rindukan semuanya..
2 bulan aku di sini,
macam macam yg aku dah buat..
sumpah aku akn rindukan semuanya
:(


speechless.
aku terlalu sedih..
perasaan aku terlalu sensitif..
sebab tu kadang kadang aku cuba nak hepy kan diri aku..
walaupun susah,
tapi aku cuba juga..
sekarang pun aku dah mula sedih,
Mar dah takde kt sini..
walaupun aku selalu bergaduh dgn dia,
bertekak dgn dia,
tapi aku sudah merinduinya..
pdhal tak sampai seminggu pun lagi..
itu semua menambahkan kesedihanku..


apatah lagi aku dah nak balik perlis esok.
lagi lah sedih tak terkata.
bertambah tambah kesedihanku..
lepas ni,
takde siapa yg nak bebel bebel aku mcm umi bebel,
takde siapa yg nak marah marah aku kalau aku asyik menghadap tv & laptop je mcm abi marah,
takde siapa yg nak 'cari nyamuk' mcm Mar buat,
takde siapa yg nak ejek ejek Anis gemuk,
takde siapa yg nak marah abang sebab asyik pinjam duit je,
takde siapa yg nak on9 kan fb aku.
ejek ejek Kak Ain ragnawati..
takde siapa yg nak bawak aku jalan jalan kt KL,
takde siapa yg nak update blog Rabialife ni..
:(
sedih...


aku akan rindukan semua...