Friday, July 2, 2010

Last.

haihh,
berat hati nak tulis ni sebenarnyaa,
hurmmm..
pagi ni aku nak bertolak ke perlis dah..
abi cakap pukul 4 pagi.
awal kan?
sem lepas pkul 5 pagi.
heeeeeeee..
beza sejam je pun.
sebab abi cakap abi busy kt sini,
esok kt masjid ada karnival jom ke masjid.
so, abi involve..
cepat bertolak, cepat balik.
heeeeee,
abi la cakap.
hmm ingtkan nak ajak abi g Kuala Perlis.
tapi tak tahu laaa kan..


Anis & umi ikut jugaaa..
hmmmm,
okey laa smpai di sini sahaja jari ku menari nari di keyboard ini.
cewahhhh macam dah tak on9 je kan.
hahhahahaha
takde la, kt sana mesti jarang dah dpt melawat kau..
huhuhuhu,
dont worry, kalau aku ada masa,
aku melawat kau okey?
sayang kau bloggg,
selama cuti 2 bulan ni ,
kau la tmpt aku mengadu.
cewahhh,
kau juga saksi aku menangiss,
huaaaaaaaaaaaaa..
jaga diri elok2..
jgn bersawang pasni dah la.
heeeeeeeee..
bye bye.
sehingga ketemu lagi
:)


doakan aku smpai dgn selamat yaa
:)