Friday, October 15, 2010

Bersawang.

MasyaAllah,
dah bersawang, berhabuk blog aku rupanya.
whahahahhahaha.
sgt sgt sgt dan sgt lama tak update.
nak tau kenapa?
sbb sgt sgt sgt malas.
hahahhahahahhaha
malas laaaaa.
nak update mood ni kena ikut mood,
kalau rajin tu,
memang berpost post la jawapnya.
hehehhehehehe.


ada yang siap complain lagi.
ayatnya berbunyi begini
"bila lah raya ketiga dalam blog dia tu dah berubah"
errrrrrrrrr lebih kurg la.
kan belon?
HAHAHAHAHA,
ada permintaan nampak?
nanti kalau sy post banyak banyak kang,
takut awk tak larat nak baca pulak.
buweeeeeeeeeek.


by da way,
aku rindukan kau la blog,
cuma aku tak berkesempatan la nak update selalu.
broadband aku memang bersepah kan.
wireless kt uitm tu pun memang macam halal jee lajunya.
HEHEHEHHEHEHEHE,
okeyyy,
nanti bila bila aku update lagi.
jangan sedih sayang.
muaaaaaaaaaaaaaaaaah
:)