Friday, October 15, 2010

Pulang.




for the first time aku naik Sani Ekspress.
fuhhhhhhhhhhh.
ekceli tak berapa nak suka.
sebab aku dah biasa naik Transnasional.
memang boleh di katakan regular customer la.
ehheehhehehe
siapa siapa yang pernah tengok purse aku,
memang banyah dah aku kumpul tiket bas Trans tu.
kalau nak jual boleh tak?
hehehhehehehe.
ni Qila punya pasal la.
nak sangat naik Sani.
aku bukan pe,
kan Sani pernah accident dulu kan,.
memang la itu dulu and benda tu boleh berlaku kt mana mana,
tp deep inside takut jugak la kan.
sebab nak berteman punya pasal,
balon jela.
Sani pun Sani la.
janji aku sampai KL dengan selamat and syukur,
I'm home now :)
bertolak dari kangar malam tadi jam 10 malam.
then itu ini itu ini,
subuh tadi, dalam pukul 5;30 dah sampai jalan duta.
sekejap pulak.
sebab kalau ikutkan dalam pkul 6 baru sampai.
dah la bas ni berhenti kt shahab perdana, Alor Star,
mesti la lagi lama kan.
ehhh dah dah.
tak penting.
yang penting aku dah selamat smpai.
Terima kasih Allah
:)