Tuesday, December 14, 2010

Hangout! -saturday

Salam dear blog. ngeeee.. sorry kelewatan updatenya. maklum lah, al busy-an. HAHHAHA, poyos nak mampuihhh. okeyy ekceli nak cerita meyh. semalam dan semalam dan semalam ehhh senang cerita sabtu & ahad lepas aku tersangat la busy menerima jemputan untuk berjumpa mereka mereka yang aku sayang kenal tak siapa atul? nak tau siapa? mehh aku kenal kan.


nama dia sejibik dgn nama aku, cuma lain nama ayah and ejaan je. HAHAHA. Si dia bernama Rabiatul Adawiyah Zakariya. Aku kenal dia kt myspace. Date tak ingat, tp dah lama gila :( masa aku fomr 3 and dia form 2. ktorg sgt sgt rapat. Bayangkan la, mula mula kenal kt myspace, then ceting, webcam sampai subuh, bergayut.. memang dah rapat. tengoklah perbezaan umur ktorg, berbeza kot. 2 tahun. HAHAHA, Budak ni walaupun muda dgn aku, tapi guna 'aku kau' dgn aku and aku pun tak kisah langsung, tak tahu kenapa. Dah biasa kot. hehehheh. rapat gila dgn dia, selalunya ktorg tukar2 cerita. Dia dgr masalah aku, aku dgr masalah dia. heeee. Dah lama kot plan nak jumpa tp di sebabkan dia duduk jauh, jauh nun kt Jb sana tu, memang harapan la nak jumpa kan.


Dengan kuasa ALLAH, sabtu tanggal 11 dis 2010 ktorg jumpa. errr perlu ke ingt tarikh? ingt ni tarikh kapel ke ape. HAHAHAHA. biar lah, kenangan tau! ;DD ayah dia ada kursus kt KL, so dua ambik kesempatan ni nak meet aku. tu pun ekceli aku tak tau dia kt KL, dia bgtw aku sehari sebelum ktorg decide nak keluar. Bagus kan? HAHAHAHA. Then ktorg plan la itu ini, esok semuanya berjalan lancar :)


First impression aku pasal dia, "ini ke atul?" hehehhe sebab yela, tak pernah jumpa kann.. minah ni apa hal tah macam malu2 ngn aku. hahaha. Ktorg bebel2 kt tengah2 org lalu lalang kt tmpt wayang tu, lawak gila la. Then dia hantar adik dia kt abg dia. Dia gerak 3 org. Dia, abg dia & adik dia. so nak senang ktorg berborak, adik dia ikut abg dia. Amy & Qila pulak jalan jalan. Ehh, aku takde mention tentang kewujudan dorg ni eh? hahaaha. sorry3.. banyak benda kot nak share. kalau cerita semua 7 hari 7 malam pun tak habis. werrrrrrrrk. Minah 2 org ni di amanahkan untuk jaga & teman aku. hehhehehehe. thank God dorg nak teman. At lez takde la aku sorang2.. and kira advantage jugak la sebab at the same time aku boleh jumpe dorg sekali kann. :)


lepas bebel2, ktorg g food court, makan. Aku order laksa, makcik tu pun order laksa, Hampehhhh semua nak tiru kot! bhahahha, Yang paling kelakarnya, bukannya makan pun, duk kuis2 laksa tu. Masing masing dok khusyuk dgr cerita masing masing, Memang tak cukup masa kot :( heeeeeeee. masa tu dah pukul 4. ktorg tak round2 lagi, abang dia dah call nak balik, Atul call la ayah dia cakap nak balik sndri & dorg deal ayah dia yg amek, so ade chance la ktorg nak ronggeng lagi. hehehhe. ronggeng punya ronggeng aku dpt 1 shawl pashmina drpd dia. cantik gilaaa! thanks ehhh. HEHEHE. dia pun beli shawl jugakkk. Itu ini itu ini dah nak balik dah. Tapi sempat jugak snap pic lagi kt tingkat bawah, sebab ade pokok krismas kan cantiK, snap kt situ la apa lagi! hahahaha. enjoy the picturesss yahhh. To my nyahhhhh, thanks for everything, siyesly aku happy dpt jumpa kau! hahahha. cerita yg kita share tu, kita kita je keyh :) love youuu.


ni food court baru. Tak ramai yg tahu tau. ngehhh
HAHAHA, comel comel je :)
cuba jgn tak cuba! HAHAHA
Qilah & Amy
Aku & dear nyahhh. HAHA
Qilah suka bwt aksi peliks. Ahakss.
ngeeeee ;DD
Qilah dah kurus! see? :)
HAHAHA, sumpah comel kan?? ;p
nak jugerkkkkk;p
best friend :)
both are Rabiatul :)
sedapnyeeee. yummyyy..
thanks Qilahhhh
:)
;DD