Tuesday, December 14, 2010

Hangout! -sunday


Taraaaaaaaaaaaaaaaaa. ini adalah gambar aku., heeeeeeeee. mestilah gambar aku, tak kan gambar orang lain pulak kan. heeeeeeee. Ahad bersamaan 12 dis 2010, aku keluar lagi. sabtu dah keluar, ahad pun keluarlagi, haiyaaa nak jadi apa ni? HAHAHA. takpe la, jumpa org tersayang lah katakan. Bukan jumpa cik abg ehh. hehehe :0 kepada cik Rabiatul Adawiyah Zakariya, aku pakai shawl yg ko bagi tuu. ngeeee. thanks. heheheheh

Nurliyana R & Nurfaian Y. hehehe
:)
twin :)
HAHAHAH ni mesti kerja Kak Bell.
hahahaha. comel.
perhhh. Yana macam model sudahhh! hehehee
errrrrrrk. sama tinggi? hheee
Hahahaha perlu ke muka kak Ain cmtu? heehhee
adik & kakak :)
ye, aku tau aku gediksss xxD
Yana :)
Thanks Kak Bell :)
Kakak & Atul :)
hahahhaha, click!


Nak di ringkaskan cerita, meyh cite aku bgtw....

10 : 00 pagi : bergerak daripada rumah ke KTM Rawang.

11 :30 pagi : Dah ada kt KL Sentral. Tak round pun, terus g beli tiket utk ke Jalan Imbi

12 : 00 tgh hari : Dah sampai sana, text Kak Ain dia masih on the wayyy.

12 :30 tgh hari : Masih round2 kt sekitar Ts. peghhh baru sabtu lepas g sana jugak. tak beragakk

1 : 00 tgh hari : Meet Kak Ain. oouh yee, tak ingt pukul berapa tahh, jumpa Yana! HAHAH. Lepas bebel kejap, kami lunch. Ada org tu dah lapar sgtt. ngeeee

2 :30 petang : Solat.

3 petang : Shopinggg.

5 :30 petang : Bergerak pulang..


Iskkkkk. Seronok jumpa dorang. Thanks Kak Ain, Yana, Kak Shila, Kak Bell & semua yang menjayakan date ini. heeeeeeeee. Next time jumpa lagi :)