Saturday, January 15, 2011

Annual Grand Meeting.

Heluuuu.
wahhhh sangat tak sabar saya nak balik KL! okeyyy, itu iklas saja. ngeeee.
Annual Grand Meeting atau AGM business study telah di jalankan di Dewan Seri Semarak.
aicehhhh vougenya nama! hahahaha dulunya nama dewan ni Dewan Besar je.
tapi kan kt dewan ni dah jadi tempot konvokesyen nanti,
tak kan la nak stay dengan nama lama kan kan?
okeyy aku pun tak ketinggalan menyibukkan diri kt sana.
kalau tak sebab stiker atau kupon, haremmmmmmmm.
tettttttttttttt tau tak stiker atau kupon tu apa?
ktorg kena kumpul stiker untuk dapatkan asrama next sem.
apa boleh buat, ikut jelaaa.. kolej punya pasal maa..
tapi ktorg pergi lambat.


hahahaha start 8 :30 malam, aku lepas isya' baru gerak.
masuk-masuk En Fawzi dah berucap.
semua pandang kot. hahahahha tapi okeyy jee.
bukan En Fawzi marah pun. heeeeee.
then tengok la junior-junior kami.
ramai jugak laaa.


after di suruh introduce sorang-sorang, memang rata-rata budak Perlis!
haihhh tak best langsung. tak adventure kot.
hahahhahaha * sebenarnya aku jeles kan sebab rumah aku jauh? iskkkkk.
takpelaa, tak lama dah. yahooooooooo!
okeyyyy, junior-junior sekalian, study elok-elok..
jangan jadi malas macam akak abang ni. aihhh saya tak malas aihhh! winkwink.
then MC program suruh junior-junior ni cari senior setiap part untuk ambik tanda tangan.
hahahha contoh macam setiap org, mintak tanda tangan abang atau kakak daripada part2 sampai part6 (sem1- sem6).
ape lagi, lintang pukang dorang cari senior. hahahaha
ada yang berlagak part3, tapi part 2, macam macam kerenah la.
alaaa maca ktorg part1 dulu la.
lagi teruk sebab suruh nyanyi la,
itu la, ini la.. :)



after dah settle semua tu, apa lagi,
amik stiker & chowwww!
so, gud luck untuk semua junioreeeee! :)

Roomate, classmate, soulmate? oouh tidakkk. saya bukan lesbian! heheeh
Rock bebeh!
Yang, Qilah, Nonie :)
Gedik sikit boleh? ;p
Proses mencari senior & menandatangani. hahaha. dah macam artis kot!
I love you ;)